Nå, men det der var satftsuseme et godt nummer det der. Så meget power så jeg var ved at falde ned af stolen. Kraftfuld vokal og fuld tryk på trommerne. 10/10
Så skal vi ha' lidt funk. Der er bonuspoint hvis man kan gætte hvilken sang, (uden at læse kommentarene på youtube) dette er en cover version af :
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Jeg er mere til den originale Jumping Jack Flash. Dette cover er ikke lige mig. Sitar-spil kan være ganske smukt, men synes ikke det passer helt ind i denne sang. 4/10.
Den gamle post:
Volbeat, jeg kan simpelthen ikke fordrage forsangerens anstrengte stemme/sangteknik, minder mig meget om forsangeren fra Nickelback. Selve musikken er så som så, men bestemt ikke noget, der hæver sig over middelmådighedens område. Alt i alt 3/10.
John Foggerty er jo en legende. Han har været med i mange år og kan stadigvæk. 7/10.
Joss Stone: Smuk pige, flot stemme, dejlig let fordøjelig pop, der kvalitetsmæssigt hæver sig over andet af samme genre. 6/10.
#171 filmz-Kadann 16 år siden
Enig, selvom jeg synes at Audioslave og NIN laver helt fint musik, giver jeg dig ret.
#172 Chili bom bom 16 år siden
Her er lidt dansk og så alligevel ikke ;)
Værsgo daddy - så er aftenkaffen serveret :
#173 dyg 16 år siden
Edit:
For sent :)
#174 NightHawk 16 år siden
Husk nu at bedøm den forrige sang. :)
Nå, men det der var satftsuseme et godt nummer det der. Så meget power så jeg var ved at falde ned af stolen. Kraftfuld vokal og fuld tryk på trommerne. 10/10
Så skal vi ha' lidt funk. Der er bonuspoint hvis man kan gætte hvilken sang, (uden at læse kommentarene på youtube) dette er en cover version af :
#175 Bates 16 år siden
Et andet cover nummer.
Sitar fusion!
Har lige fået den hjem på LP....oh yeah! :)
#176 dyg 16 år siden
Jeg er mere til den originale Jumping Jack Flash. Dette cover er ikke lige mig. Sitar-spil kan være ganske smukt, men synes ikke det passer helt ind i denne sang. 4/10.
Den gamle post:
Volbeat, jeg kan simpelthen ikke fordrage forsangerens anstrengte stemme/sangteknik, minder mig meget om forsangeren fra Nickelback. Selve musikken er så som så, men bestemt ikke noget, der hæver sig over middelmådighedens område. Alt i alt 3/10.
John Foggerty er jo en legende. Han har været med i mange år og kan stadigvæk. 7/10.
Joss Stone: Smuk pige, flot stemme, dejlig let fordøjelig pop, der kvalitetsmæssigt hæver sig over andet af samme genre. 6/10.
Nada Surf
#177 Chili bom bom 16 år siden
# 168 - Helt Udemærket...den får 7/10 fra moi!
#178 Chili bom bom 16 år siden
Og her til en ballade fra et ellers hårdt rockende band :)
:
#179 chronaden 16 år siden
Lidt for "gymnasie-agtig" musik til min smag, men veludført nontheless, godt radio nummer ^^, bliver 6/10
Her kommer så lidt man kan grine (eller græde) af :)
#180 Chili bom bom 16 år siden
Nu til noget helt andet...jeg har altid haft en svaghed for hende og hendes/timbalands beats.
Værsgo! Party on :