Gravatar

#181 Bates 16 år siden

#180 - Puuuha der står skrevet Crazy Daizy/ Buddy Holly over det hele på den sang...Bestemt ikke min smag. 1/10

Frankofil!
Gravatar

#182 filmz-saku 16 år siden

Ahh det er jo et kraftwerk ripoff tilsat negerraab samt rap. 3/10 alle 3 point for at kopiere goe gamle kraftwerk.





Gravatar

#183 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja det er jo så ikke lige mig, men hun skal da have ros for sin kreativitet 3/10

Den næste vil mange nok nikke genkendende til, da den bliver spillet i en af de bedste reklamer som er blevet lavet i lang tid:

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#184 filmz-jonasgr 16 år siden

Og det var til missy elliot.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#185 Chili bom bom 16 år siden

jaja hver sin smag. Jeg synes hendes beats og ord er geniale.
Dog har jeg aldrig set hende i sammenhæng med crazy daisy, men så igen jeg kommer der aldrig.

#183...lidt for ensformig for mig. Det fik mig ikke op af stolen. 2/10.


Nå nu tilbage til det jeg hører mere til daglig...jeg ku ik finde den video jeg ville, så det blir en anden en med drengene :
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#186 Bates 16 år siden

181 skal ikke bedømmes? :)
Gravatar

#187 Chili bom bom 16 år siden

#181 den får 2/10 af mig, da det ikke lige siger mig så meget. Den får de 2 da det dog kan være lidt komisk at se på. Men egentlig slet ik min stil..:)
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#188 Bates 16 år siden

Haha fair nok.

#187 - Synes Slipknot var meget sjove lige da de kom frem, men må indrømme at jeg synes det er blevet lidt tamt med tiden. Men jeg er måske bare vokset fra det. 3/10


Kan nu bedre lide det oldschool.

BURZUM!

Gravatar

#189 NightHawk 16 år siden

# 188 -

Har for så vidt ikke noget imod musikken, selvom det blir noget ensformigt i længden. Men det hæse skrigeri kan jeg slet ikke snuppe, så det trækker en del ned. 4/10

Nu skal vi en tur ud over indlandsisen med snepatruljen og se på nordlys til denne smukke sang :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#190 duuk74 16 år siden

#189
Tjae, må indrømme at jeg ikke lige er til den slags. Jeg slår fra allerede i de første takter. Det bliver for "her er en sang om kærlighedens smerte", og jeg synes også musikken er røvkedelig for at være ærlig. Det lyder som noget man har hørt 1000 gange før. Men der er da sikkert mange der kan lide den slags :)

Her er lidt til at tage opvasken og støvsuge til :p



#181 REPOST :(

100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: