Gravatar

#191 NightHawk 16 år siden

# 190 -

Jeg indrømmer blank at jeg hører meget lidt i den her musikgenre, men det ændrer dog intet på at dette nummer faktisk var ret godt af sin slags. God rytme, lækkert beat og cool detalje med stilskiftet 2.50 inde. Basrytmen minder mig lidt om Bomfunk Mc's "freestyler" uden dog at være identisk. Tvivler dog på, om jeg ku' klare at ta' opvasken i den rytme, uden at få krampe i hænderne. ;) 8/10.

Vi blir oppe i tempo og farer afsted med eksprestoget og Kaptajn Mercury :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#192 filmz-saku 16 år siden

Ikke en af de bedste fra Queen men Freddy havde jo et overordenligt stort talent, det kan heller ikke skjules i denne ellers ordinaere sang, saa den faar 8/10.
Karakteren giver jeg hovedsageligt pga Freddy, ingen andre artister kunne faa den sang over 4-5/10.


[url= kom[/url]
Gravatar

#193 NightHawk 16 år siden

# 192 -

Meget dystert og også ret tungt nummer. Det er nu ganske stemnigsfuldt lavet, men det mangler noget nerve synes jeg, så det blir kun 5/10, denne gang til Pink Floyd.

Nu skal vi på natlig forbryderjagt med en animeret Spears. Jeg troede først det var en fanmade video, men fandt ud af det skam var den originale video. Ret cool lavet, btw :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#194 Chili bom bom 16 år siden

#193 Ganske udemærket nummer, dog lidt overrasket over videoen - da det ikke plejer at være hendes stil. Men alt går bestemt i den positive retning :) Hun får 8/10 med den.


Og nu, nærmest, til en 90'er klassiker :
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#195 Bates 16 år siden

Har aldrig rigtig været så meget til "No Doubt", men det er da i hvert fald bedre end det hun laver nu. 4/10.

In The Year 2525.
Gravatar

#196 duuk74 16 år siden

#195
Hørte det nummer for lang tid siden og det gik rent ind. Ved dog ikke om det er et nummer, jeg har brug for at sætte på så tit.
Egentligt et ret dystopisk nummer, men fedt med lidt samfunds kritiske numre engang imellem.

Her er et Fransk house nummer fra Justice. Lidt speciel stemme de har samplet. Men jeg er ret vild med det. Videoen losser også mås.


100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#197 filmz-jonasgr 16 år siden

Det er ikke lige min genre. Når det endelig skal være er Fransk house faktisk ganske godt og Justice er et frisk pust til den efterhånden lidt trivielle stil fra bla. Daft Punk og Cassius.
8/10

Vi går lidt tilbage i tiden, med Jimmy Eat World:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#198 NightHawk 16 år siden

# 197 -

Velklingende og bundsolidt rock/pop nummer som sidder lige i køleskabet hos mig. 7/10

Nu skal vi til noget af et nostalgitrip for mit vedkommende og med i seng hos mit første, og sikker mange andres, celebrity crush. Sangen vækker kun lutter gode minder frem hos mig :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#199 chronaden 16 år siden

Veludført 80'er pop, hun har altså en god stemme og damn hun var hot dengang :P~~
Nu er 80'er musik ik lige min kop te, men den sniger sig stadig op på en god 7/10


Føler mig lidt sørgelig til mode idag, så i får lige en af mine yndlings "ballader"
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#200 filmz-jonasgr 16 år siden

Damien Rice er helt klart fint, men i små doser. Jeg kan godt lide at lytte til et par af hans numre af gangen, men derefter bliver det en anelse trivielt og kedeligt. 7/10.

Vi skal til Beirut:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: