Gravatar

#201 CKY 16 år siden

Death cab for cutie - I will possess your heart


Denne lille perle er 8 minutter lang, men hør det hele igennem. Er så fed en stemning dette nummer skaber.
Gravatar

#202 filmz-jonasgr 16 år siden

Du glemte at smide en kommentar til den forrige post, men det er måske fordi kommentarer er overflødige (enten fordi det er elendigt eller fremragende) :)

Jeg er en stor tilhænger af Death Cab for Cutie og synes ikke det nyeste nummer er noget af det bedste de har lavet. Derfor kan deres nyeste album dog stadigvæk være rigtig godt. The Photo Album og Transatlanticism er begge to fremragende numre.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#203 El Capitan 16 år siden

Jmen så vil jeg da sige noget...

Death cab for cutie.. Ikke lige mig 4/10

Beirut er så megafede at slappe af til! Et stort 10 tal..



Nå vi nu er i det hjørne så har den her altid været en af mine favoritter....
Gravatar

#204 duuk74 16 år siden

#203
Desværre har Waits aldrig været mig. Der går lidt for meget mandehørm i den for min smag :) Men jeg kan godt se kvaliteterne i ham.

I øvrigt, superfede numre med Beirut og Death Cab. Tak for indtroduceringen ;)

Her er et band nok bedst kan betegnes som et tidligt indie band.
Jeg kommer altid til at føle mig totalt fri når jeg hører deres musik. Jeg kommer til at tænke på en ørn der svæver over grand canyon, eller at være 17 igen, og livet er fedt og verden er din østers. Elsker deres syre hippie musik, og positive tilgang til verden (stærk kontrast til de senere 90'ers grunge). Der er gang i den, uden at det bliver "kæft vi har det skidt". Ja jeg har en masse associationer til deres musik hehe.




ps. Det er i øvrigt fedt med en "voksen" tråd hvor man kan diskutere musik i al deres pragt, uden at der går mudderkastning i den. Hvor man kan være uening og samtidig respektere den andens mening. Det kunne verden godt bruge noget mere af. Props til alle :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#205 filmz-yoshimura 16 år siden

#204

Udmærket nummer med god energi, men hans stemme er lidt innerverende. 6/10 herfra.

Nu tilbage til 70'erne og et fantastisk nummer med et fantastisk band - lydkvaliteten er dog ikke noget at skrive hjem om:
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#206 filmz-saku 16 år siden

God sang med en rigtig god vokal sjovt nok jeg aldrig har hoert om kansas foer, det maa vaere en fejl.
7/10.

Vi bliver i 70`erne men alligevel et kvantepsring


[url= sorte djaevel[/url]
Gravatar

#207 filmz-yoshimura 16 år siden

#206 Så er du nok nødt til at få fat i Leftoverture og Masque - fantastiske skiver!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#208 filmz-jonasgr 16 år siden

Det er lidt for diskoagtig til min smag, men det går da an.
5/10

næste og se venligts bort fra videoen. En herlig tekst:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#209 duuk74 16 år siden

#208

Det siger mig ikke så meget musisk set, men dårligt er det heller ikke.

Her er lidt white boy reggae/dancehall



Teksten finder du ved at klikke på "more info". Den er nok svær at forstå for almindelig dødelige, men jeg tror godt folk fatter essensen.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#210 chronaden 16 år siden

#209

Den kunne godt blive en af mine sommer "flings", stabil 8/10 :)


Ved ikke om denne er bleven posted før, men absolut det bedste stykke film musik ever!
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: