Gravatar

#211 El Capitan 16 år siden

Fremragende 8/10


Flight of the Conchords!
Gravatar

#212 filmz-jonasgr 16 år siden

Meget sjovt nummer og som sædvanlig er næsten alt der udkommer fra Subpop interessant. 7/10.

Jeg trænger til lidt Modest Mouse igen, har lige hørt dette nummer igennem et par gange idag:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#213 Chili bom bom 16 år siden

#212 Det er desværre slet ikke min stil, det fangede mig ingensteder. Men den får alligevel 3/10.


Og nu til danmarks kommende super stjerne, hehe. Dette nummer synes jeg personligt er LANGT bedre end den første single som blev skrevet til ham på forhånd.
Værsgo :
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#214 dyg 16 år siden

Martin, jeg kan slet ikke se noget i ham. En spinkel stemme, der synger nogenlunde. Nummeret stinker langt væk af en Michael Jackson efterligning, en rigtig dårlig efterligning endda. 3/10.

Nothing but flowers.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#215 tiany 16 år siden

#213 Jeg synes martin er alt alt for overvurderet og jeg forstår virkelig ikke når medierne skriver at alle mulige kendte producere(ex pharrell) synes martin er fantastisk. jeg skal dog indrømme at jeg også synes at det her nummer er bedre end det første, men det er godt nok meget Michael jackson-klon over det. 5/10

Hov der fik lige listet sig en ind imellem, den tager vi også lige med :)
Talking heads - dejlig 80er stemning, tror faktisk det lige er til at bringe mig i godt humør idag 8/10

Jeg så lige Some Kind of Monster for første gang forleden, rigtig godt og ærligt portræt af de gamle drenge:
Valar morghulis
Gravatar

#216 filmz-mrhands 16 år siden

Det må jeg nok sige. Jeg havde ikke troet, de kunne lave så tungt et nummer i disse dage. At genbruge de samme fire riffs i så mange minutter holder ikke. :( 5/10

[url= Cult - Black Sun[/url]
Gravatar

#217 duuk74 16 år siden

#216
Ganske udemærket nummer. Jeg synes dog der lige mangler det sidste, for at det bliver et rigtig fedt nummer. Måske lidt flere lag, eller et par ændringer i produktionen..hmm er ikke sikker.
Kan egentlig godt lide The Cult, men jeg synes det er vokalen der er det mest spændende.

Kan også godt bare være at det hjælper at høre den i original kvalitet, istedet for med youtube's crappy kval.

Her er et nummer med de glade Briter mens de stadig havde noget at byde på (der er dog enkelte undtagelser på de nyere albums)

Der dømt skyfri himmel og syre-70'er outtro, i love it :p



100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#218 Benway 16 år siden

Ah Britpop. Et godt genhør. 7/10

Her er en anden favorit fra dengang:
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#219 chronaden 16 år siden

#218
Holdbart nummer, men Suede har aldrig været nogen jeg gad sætte på repeat, britpop generelt, sq for ensformigt for mig, alle forsangerne lyder ens i mine ører :P
Men som sagt, har skam hørt netop den sang en del i mine yngre dage, og kunne da godt vrikke med dengang, så den får 6/10 herfra :>



En jeg lyttede meget til for et par år siden! (også featueret i Alien 3) :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#220 duuk74 16 år siden

#219
Se #195 :)
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: