Gravatar

#51 tiany 16 år siden

:) ja det kunne det ligeså godt have været, losing my religion er et klasse nummer- jeg ventede også bare på en kommentar fra den der skulle bedømme den ;)

baby did a bad bad thing - jeg sidder stadig og tænker på i hvilken forbindelse jeg kender den, men et rimelig fedt nummer 8/10...

Nu skal vi et smut til 1971 - den gør mig trist, men den er klasse:
Valar morghulis
Gravatar

#52 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja jeg er ikke så meget til croonere og Chris Isaak bryder jeg mig bestemt ikke så meget om. 2/10.

Vi skal over i en helt anden genre. For mange vil dette være noget meget meget mærkeligt musik og det kræver mange gennemlytninger ikke mindst for at tyde hvad pokker det er han overhovedet synger om. Jeg har desværre ikke kunne finde et ordentlig klip på youtube, så bruger lige deezer denne gang.

http://www.deezer.com/track/172869
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#53 filmz-jonasgr 16 år siden

Nå der gik lige lidt ged i den, men til #51 kan jeg blot sige at i den genre er det noget af det bedre 6/10.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#54 Benway 16 år siden

#51 Fra [url=
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#55 Benway 16 år siden

#52 Slet ikke uinteressant, omend det kræver sikkert ganske rigtigt lidt tilvending. 6/10

Næste:
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#56 El vez 16 år siden

Ja det er jo bare superlækkert, selvom jeg foretrækker unpluggedversionen. 8/10

Så er det blevet tid til en lille lektion til dem der tror at definitionen af soul er flad popmusik sunget af en person med mørk hudfarve.

[url= Funky Doctor & Co.[/url]

Det er svært at finde et band der er bedre sammenspillet..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#57 Bates 16 år siden

#56 - 6/10, Man kan ikke lade vær med at sidde og rokke med. Men selve nummeret er ikke lige mig.

[url= Full Of Bourbon[/url]
Gravatar

#58 Benway 16 år siden

Det er så fedt et nummer af den fantastiske Waits. 10/10

[url= in black[/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#59 filmz-yoshimura 16 år siden

#58 Rent musikalsk siger det nummer mig ikke en pind, men manden er genial, hans optræden legendarisk (og så er teksten jo heller ikke helt dum), så på den baggrund fortjener den 6/10.

Noget af det fedeste progressive metal, der udkom sidste år:
[url= X[/url]

Og ja, videoen er pænt cheesy :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#60 Bates 16 år siden

#59 - Det er ikke lige mig. Den får desværre kun 3/10.

[url=

Skriv ny kommentar: