:) ja det kunne det ligeså godt have været, losing my religion er et klasse nummer- jeg ventede også bare på en kommentar fra den der skulle bedømme den ;)
baby did a bad bad thing - jeg sidder stadig og tænker på i hvilken forbindelse jeg kender den, men et rimelig fedt nummer 8/10...
Nu skal vi et smut til 1971 - den gør mig trist, men den er klasse:
Ja jeg er ikke så meget til croonere og Chris Isaak bryder jeg mig bestemt ikke så meget om. 2/10.
Vi skal over i en helt anden genre. For mange vil dette være noget meget meget mærkeligt musik og det kræver mange gennemlytninger ikke mindst for at tyde hvad pokker det er han overhovedet synger om. Jeg har desværre ikke kunne finde et ordentlig klip på youtube, så bruger lige deezer denne gang.
#58 Rent musikalsk siger det nummer mig ikke en pind, men manden er genial, hans optræden legendarisk (og så er teksten jo heller ikke helt dum), så på den baggrund fortjener den 6/10.
Noget af det fedeste progressive metal, der udkom sidste år: [url= X[/url]
Og ja, videoen er pænt cheesy :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#51 tiany 16 år siden
baby did a bad bad thing - jeg sidder stadig og tænker på i hvilken forbindelse jeg kender den, men et rimelig fedt nummer 8/10...
Nu skal vi et smut til 1971 - den gør mig trist, men den er klasse:
#52 filmz-jonasgr 16 år siden
Vi skal over i en helt anden genre. For mange vil dette være noget meget meget mærkeligt musik og det kræver mange gennemlytninger ikke mindst for at tyde hvad pokker det er han overhovedet synger om. Jeg har desværre ikke kunne finde et ordentlig klip på youtube, så bruger lige deezer denne gang.
http://www.deezer.com/track/172869
'Cause I'm evil"
#53 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#54 Benway 16 år siden
#55 Benway 16 år siden
Næste:
#56 El vez 16 år siden
Så er det blevet tid til en lille lektion til dem der tror at definitionen af soul er flad popmusik sunget af en person med mørk hudfarve.
[url= Funky Doctor & Co.[/url]
Det er svært at finde et band der er bedre sammenspillet..
#57 Bates 16 år siden
[url= Full Of Bourbon[/url]
#58 Benway 16 år siden
[url= in black[/url]
#59 filmz-yoshimura 16 år siden
Noget af det fedeste progressive metal, der udkom sidste år:
[url= X[/url]
Og ja, videoen er pænt cheesy :o)
#60 Bates 16 år siden
[url=