Gravatar

#91 BN 16 år siden

#90:

Dejlig melodiøs sang og med god gammeldags sound.

8/10

[url= snert af 1960'erne og det sydlandske[/url]

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#92 filmz-yoshimura 16 år siden

#91 Ville hellere have givet en karakter til hende den søde Cilmi, for det var en overraskende fin lille sang.

Men Vaya Con Dios ... nej tak, det er ikke lige min kop te: 3/10

Nå, tilbage til det danske - selv om de er meget mellow i det her nummer, er det vist ikke lige pop :o)

[url= blød lejesoldat[/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#93 Bobby Singer 16 år siden

#92 - Uden at være et godt nummer, så er det i det mindste bedre end så meget andet dansk musik, der bliver produceret for tiden. 5/10

Nu skal vi tilbage til 1998-99, dengang jeg fik min allerførste playstation og et af de spil der konstant røg i maskineriet var "Medievil" og i mine øjne er det spil en helt lille klassiker og musikken er dejlig stemningsfuld:

Så for første gang i musik trådens historie kommer der her noget spil musik:
Idjit
Gravatar

#94 chronaden 16 år siden

#93 - det holder, men desværre kun når man gamer, ikke til at sidde lytte til 'normalt' 4/6 herfra! :D

En tur til det irske, den afdøde grundlægger af the dubliners ligger stemme til denne perfektion:

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#95 Benway 16 år siden

Min far elsker den her slags musik. :) For mig er det mere stemningsfuldt end den store oplevelse, men stemningsfuldt det er det bestemt. 6/10

Og så frem til 80'erne igen:
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#96 filmz-yoshimura 16 år siden

#95 Hvis det skal være britisk, så er jeg mere til The Mission, Sisters of Mercy og Fields of the Nephilim. Det her bliver lige en tand for ... muntert på en eller anden måde (og her tænker jeg primært på musikken).

Nu til en mand, der nok er mest kendt for at stå i spidsen for Life of Agony, men som også kan lave popmusik:

[url= Caputo[/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#97 NightHawk 16 år siden

# 96 -

Solid stemme og glimrende nummer som dog alligevel mangler noget, der skiller det ud fra mængden. 6/10.

Nu skal vi en tur i fængsel og skyggebokse de næste 3 min. Who knows...The Shadow Knows....

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#98 Skeloboy 16 år siden

Helt klart et fedt nummer, 7.5/10, han har lavet masser af godt, den kære Mike...


Et af favoritbandene:

Gravatar

#99 dyg 16 år siden

#98 - Genganger fra #64.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#100 filmz-yoshimura 16 år siden

#97 Jeg er til dels enig - det er ikke et af hans bedste numre, men det var det eneste, jeg kunne finde en video til :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: