Gravatar

#81 Åkepool 16 år siden

Han skulle holde sig til at producere for andre, hvilket er meget bedre end det her.
4/10

Nu til lidt lækkert fra mine absolutte favoritter:



Lidt mindre "hit" end masserne er vant til at høre med dem. Og dejligt roligt :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#82 BN 16 år siden

#81:

Uha, et af mine absolutte favourit-bands fra 1980'erne!

6/10


[url= af disse forbistret iørefaldende guitar-riffs[/url]
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#83 NightHawk 16 år siden

# 78 -

Hehe, helt enig. Andrea Corr er i sig selv 10/10. :)

# 82 -

Damn, der blev jeg sgu helt nostalgisk. Var vild med sangen da den udkom i sin tid og er det det stadig. 9/10.

Vi fortsætter i popgenren med denne gentleman. Dette er et af de få gode numre, han har lavet på det sidste. Måske også den bedste sang han nogensinde har lavet i karrieren :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#84 filmz-saku 16 år siden

Robbie Williams er karismatisk men hans musik er en smule kedelig efter min mening 6/10


igen igen igen en tur til 80erne.

Gravatar

#85 chronaden 16 år siden

#84
Var så noget af det værste jeg nogensinde har hørt, asiatisk pop, <brrrrrr>, 1/6 herfra! :)


lad os smutte til 70'erne istedet!

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#86 NightHawk 16 år siden

# 85 -

Ah yes, det er uomtvisteligt et ultra cool nummer og man kommer jo straks i "Reservoir Dogs" Stemning. 8/10.

Nu får jeg lyst til at høre et nummer mere med denne australske skønhed :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#87 Chili bom bom 16 år siden

#86
Udemærket nummer. Kunne godt lide hendes stemme, dog fangede den sang mig ikke umiddelbart, men måske det er en af de slags numre der skal høres flere gange før det fenger! :) 7/10

Her den nyeste video fra hendes nye album "Flavors of Entanglement" :
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#88 tiany 16 år siden

Jeg kan sq godt lide Alanis Morissette, det her er ikke hendes bedste nummer men udemærket - et typisk alanis nummer. Videoen er fed nok 7/10

Jeg synes vi trænger til lidt mere pop og det skal være dansk:
Valar morghulis
Gravatar

#89 Benway 16 år siden

God uimodståelig ørehænger. 7/10

Her er en mere af slagsen:
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#90 Wrangque 16 år siden

Ikke liiiige mig.
Kan godt li' 80'er musik, bevares! Men de fidnes bedre :D

4/10 :D

Her er noget nymordernes noget. Ikke en favorit sang, men syntes hun skulle representeres i det hun har lavet en så god sang når hun kun er 16 år gammel!

[url= Cilmi[/url]

Skriv ny kommentar: