Gravatar

#61 chronaden 16 år siden

#58 alt for nice! :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#62 NightHawk 16 år siden

Jeg fandt lige en bedre video til sangen i # 60.

Denne er fanmade, tro det eller ej, og passer perfekt ind i melodiens stemning og dens tekst. Kristine Thune, står også bag den ligeledes flotte flashanimerede video til T & S "Nineteen".



"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#63 BN 16 år siden

Siden 'chronaden' ikke linkede til en sang, vil JEG tillade mig at gøre det:

rock-klassiker
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#64 El Capitan 16 år siden

#63

Fedt nummer! Jeg havde ikke hørt den før. 7/10.


Det fik mig til at tænke på den her....
Gravatar

#65 NightHawk 16 år siden

# 63 -

Men du glemte at gi' sangen i # 60 en karakter. :)

# 64 -

Tak skæbne for et mega nummer. Indledningen er lidt for lang synes jeg, men så cirka 1.11 begynder løjerne for alvor og tar så endnu mere fat omkring de 2.30, inden der går total jam i den og så begynder de ellers at geare ned igen. Jeg kender ikke så meget til Jethro Tull og må indrømme, at det nok heller aldrig kommer til at falde i min smag, selvom det her nummer var stærkt underholdende og variende. 7/10.

Så skal vi ha' fat i et cover af et vaskeægte pophit. Denne udgave synes jeg er originalen overlegen på alle punkter :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#66 duuk74 16 år siden

#65
Jo det er da bestemt bedre end originalen. Men jeg kan nu stadig ikke rigtig tage det seriøst. Finder det faktisk en smule komisk.

Nu skal vi ha lidt til den indre metalhund. Selvom metal er blevet det nye pop, er det her nummer ganske fedt.

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#67 NightHawk 16 år siden

# 66 -

Fed trommerytme. Nærmest som at blive ramt af en maskingeværssalve. Musikken er for så vidt også ok, men også noget ensformig. Måden at synge på derimod, er bare slet ikke mig. Her står jeg helt af. Har intet imod hård rock/metal, men jeg vil sgu gerne ku' høre bare lidt af hvad der blir sunget, selvom det nok ikke har førstepriotet for dette band. 5/10.

Så skal vi en tur ud i grusgraven med verden hotteste racerkører...og nej, det er ikke Torkild Tyring. :D

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#68 filmz-sanjo 16 år siden

#67
Ikke hans bedste, men giver den 6/10.

Nu skal vi tilbage til 70'erne og hører eddy :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#69 Åkepool 16 år siden

#65 + #66 - Sjovt som folk altid har travlt med at disse popmusik. Originalen med Britney, er 38 gange bedre end den dødsejler med Travis.

Nå, men til sagen. #68 - Et ok nummer, men heller ikke mere. Jeg er meget mere til hans firsertid.
5/10

Og jeg hænger lidt fast i firserne lige nu:



Dejlig musik :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#70 duuk74 16 år siden

#69
Jeg ved ikke lige hvor du har det fra, men jeg har bestemt ikke noget imod popmusik. Hører faktisk en del, gerne 80'er pop. Har dog aldrig kunne lide Britney.
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: