Gravatar

#71 Åkepool 16 år siden

#70 - Det er nu ikke lige fra jer specielt, men folk kan bare godt lide at tale dårligt om pop.
I tilfældet her, så synes jeg, at "....Baby one more time" er et af de mest vellykkede popnumre around.
Og nej, jeg er ikke (som den sang der ligger til bedømmelse nu, viser) et stort popdyr og jeg begynder ikke at råbe/tude "leave Britney alone" eller noget, jeg har bare en bred smag.

Men tilbage på sporet: Jeg har smidt et link i #69, som trænger til et par sandfærdige ord, fra en af jer :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#72 Wrangque 16 år siden

#69 Modigt valg! Er den bedste anmeldelse jeg kan give det nummer! Jeg syntes det er helt forfærdeligt :D Lyder som noget 2 DAMP børn fra vestjylland, der keder sig ALT For meget, kunne have smækket sammen.

1/10 ... sorry, hvis du seriøst syntes det er "Dejlig musik" :D

Her kommet ngoet helt andet:

Antony and the Johnsons enten elsker man! (for Antonys helt unikke og fantastiske stemme) eller også hader man dem (af samme grund)

Jeg er med på det første hold!

Her er de med et cover af Crazy In Love, med Beyonce.

[url= and the Johnsons[/url]

Ps. hvis i kan lide det her, så check deres andre numre ud. Genialt!
Gravatar

#73 dyg 16 år siden

Lige her synes jeg hans stemme er virkelig dårlig. Derudover finder jeg sangen/melodien for kedelig metervare-pop. Hvis man derimod hører hans cover af Cohen's If It Be Your Will, så kan jeg bedre gå med til det. Meeen jeg bliver aldrig en fan. 3/10.

[url= in a Box[/url] - Før No Doubt blev kedelige og forudsigelige, før Gwen gik pop-amok, lavede No Doubt noget (efter min mening) dejligt Ska-inspireret pop (eller third wave ska, som det vel rigtigt hedder). Her er et af sporene fra deres første skive.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#74 Åkepool 16 år siden

#72 - Jeg synes sgu seriøst, at det er dejlig støvletrampe musik :)
Men det er jo også fra da jeg var knægt og omkring det år du blev født, så du behøver såmænd ikke at undskylde for din bundkarakter :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#75 tiany 16 år siden

#73 Så er jeg mere til No Doubt i deres Tragic Kingdom-era. Synes Gwen bliver lidt for irriterende at høre på i længden på det her nummer. 4/10

Jeg synes vi trænger til noget [url= Wonder[/url] og danserne i videoen er bare noget af det ringeste jeg har set ;)
Valar morghulis
Gravatar

#76 filmz-mrhands 16 år siden

#72 Puh hadada. :( Der er så mange andre gode numre at tage af med Antony and the Johnsons. Opdagede ham selv i filmen Animal Factory hvor han synger [url= There's Someone[/url]
Gravatar

#77 NightHawk 16 år siden

# 71 -

Jeg sætter pris på at du retter kritikken mere generelt end på nogen specielt, for jeg har heller intet imod pop, ej heller når det gælder ultra mainstream som Britney Spears tilhører og jeg lagde da også hendes nyeste "Break The Ice" op i forrige tråd. Og Justin Timberlake med "Lovestone" har jeg også smidt op tidligere. Er ikke fan af nogen af dem, men har alligevel hørt næsten alt hvad de har lavet og der er da en håndfuld numre de to artister iblandt, som man ikke kommer udenom er solidt skruet sammen og yderst velkingende inden for denne luftige del af popgenren.

Jeg hader for øvrigt ikke ”Baby one more Time” i Spears udgave, skrev også at det var et hit, men syntes det var mere interessant at høre Travis version, da jeg er sikker på stort set alle har hørt originalen til bevistløsthed. Jeg kan så bedre li’ Travis udgave af sangen fordi den bliver mere følelsesladet på den måde han synger den på, hvilket så også betyder, synes jeg, at den forholdvis corny tekst glider bedre ned. :)

# 75 –

Alle mine point går udelukkende til Stevie Wonder og sangen som han her leverer på vanlig højt niveau. Kort sagt klasse hele vejen fra start til slut. Danserne…hehe, tja hende den lyshårede foran er jo håbløs ud over alle grænser og det er kun marginalt bedre fra hendes dansesøstre. :D Kameramanden får da heldigvis medlidenhed med dem og får zoomed godt ind på Stevie Wonder et par gange. 8/10.

Nu snakkede vi før om kvalitetet inden for pop og så får jeg lyst til at lægge dette lækre nummer op, der kun bliver overgået af de tre søstres kombinerede hotnes. Vi skal en tur ud i ødemarken og møde verdens heldigste cowboy :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#78 dyg 16 år siden

Jeg nøjes lige med at bedømme Andrea Corr:
mmm Andrea Corr *drooooool* Et smukt stykke kvindfolk!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#79 duuk74 16 år siden

#77
Fint nok "tøsemusik" det skal der også være plads til :)
Points for den positive attitude.

Jeg vil da også godt vise mig fra min poppede side :)

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#80 Benway 16 år siden

Ikke lige mig, men det er da en fin lille sang. 6/10

Nu til noget helt andet:
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: