Gravatar

#41 filmz-lbw 21 år siden

#40 Nej... jeg har bare selv set et par stykker sammen med hjemmedrengene over en håndfuld øl eller to, og det er de sjældent blevet bedre af ;)

Ang. Blair Witch, så er jeg nok bare en tøsedreng, der er bange for træer og sten... :P
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#42 filmz-female cenobite 21 år siden

Nu skal man også tænke på at tøsedrenge eller tøsepiger, faktisk er dem, der er mest ideele til at se horror film, da de har så nemt ved at blive skræmt. Dem der mener det er cool at sidde og se en horror film og ikke være skræmt, fordi det er jo total "macho" at være sådan, eller andet, skal ikke se horror film og har egentlig også misset hele pointen ved selvsamme ;)

Ikke fordi jeg tror nogen er på den måde herinde btw, blot en konstatering
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#43 ks 21 år siden

Jeg ville godt nok ærge mig hvis jeg aldrig blev lidt skræmt af en gyserfilm, jeg elsker følelsen når de små hår i nakken rejser sig :)
Gravatar

#44 filmz-female cenobite 21 år siden

Samme her, det er sq bedre end ... min mormors hjemmelavet boller i karry :P
Eller det er på højde med det, hehe
Gravatar

#45 nakalay 21 år siden

#44 Jeg er nu selv mere til kylling i karry. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#46 filmz-urpheus 21 år siden

1. Event Horizon
2. The Exorcist
3. 28 Days Later (det er vel en gyserfilm?)
Gravatar

#47 Martindan 21 år siden

her er mit bud:

1. The Ring (US) og Mothman (Den med Richard Gere) - En delt 1 plads. aldrig før har to film fået mig til at ha det så dårligt da jeg forlod biografen.. damn.. det var nok to skræmmende oplevelser...

2. IT

3. Motorsavsmassakren (Michael Bay versionen) - synes den er en af de klammeste film der er lavet. på en god måde altså.. Kan godt li den er fyldt med en hel landsby af kannibalistiske særlinge (jeg formoder de også er kannibaler i denne nye version, ligesom de var i den gamle - har jeg ladet mig fortælle -, selvom den nye ikke direkte indikerer dette).
for cryin' out loud......
Gravatar

#48 filmz-thomas _h 21 år siden

Edit til min post længere opp (#19)

Der skulle stå at den IKKE havde atmosfære nok til at ligge i min top 3 :)

Men må sgu få set mig den originale Texas Chain Saw Massacre. Lyder ret fed =)
Gravatar

#49 pulse83 21 år siden

IT er da ikke specielt uhyggelig. Men god er den da. Faktisk en af de bedste miniserier der er lavet syntes jeg.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#50 filmz-female cenobite 21 år siden

De fleste synes klovne er skræmmende i sig selv, så derfor er der nok en del der synes den film er spookey. Det er det samme med film, der indeholder børn. F.eks The Shinning. Bare det at de to tvillinger har en lille del af filmen, gør at det har bygget nok moment op i folk, til de synes den generelt er skræmmende.
Har meget at gøre med ens barndom at gøre. ;)

Skriv ny kommentar: