Jeg har for kort tid siden ledt og ledt men de er jo alle så skide dyre... Jeg købte en laminat plade(122x244)og skar den til. 100,- 1l. maling + lidt sort toner. 100,- og lidt sort tape 25,- + lidt arbejdskraft.
Så tror jeg ikke du får den meget bedre end et lærred til ca.5000-6000,- Jeg er i hvert fald meget overresket over den gode kvalitet der er med min Z2 og den plade. Jeg er MEGET glad for at have sparet de mange penge...
Mastermorten - du har vel ikke mulighed for at tage et billede af dit påfund og smide den op på en eller anden server? Kunne være interessant at se hvordan du har gjort - og hvordan det ser ud. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Man skal ikke helt op i 5-6000kr klassen før man ser lignende kvalitet af fabrikslærederne, men at der er mange penge at spare er der ingen tvivl om. Og så er det jo altid lidt sjovere, når man selv har bygget sit grej :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Ja ideen er god nok. men før jeg kunne, købe min projektor havde jeg lige en kæreste der skulle overtales. Hvilket i for vejen tog temmelig tid. så det skal være et lærred der kan rulles op.
#1 filmz-skoholm 20 år siden
#2 MuManden 20 år siden
Jeg købte en laminat plade(122x244)og skar den til. 100,-
1l. maling + lidt sort toner. 100,-
og lidt sort tape 25,-
+ lidt arbejdskraft.
Så tror jeg ikke du får den meget bedre end et lærred til ca.5000-6000,- Jeg er i hvert fald meget overresket over den gode kvalitet der er med min Z2 og den plade. Jeg er MEGET glad for at have sparet de mange penge...
#3 Kalle Ferm 20 år siden
#4 Morbid 20 år siden
#5 MuManden 20 år siden
Og mit flotte lærred:
Det er lidt for sejt
Og med billed:
Det er helt vildt sejt
og somsagt er jeg stadigvæk igang med de sidste små justeringer, så derfor der stikker nogle ledninger ud hist og her...
#6 inflector 20 år siden
#7 Captain Vallo 20 år siden
En skønne dag bliver det min tur.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#8 20 år siden
#9 Kalle Ferm 20 år siden
Hvis du gider, må du meget gerne skrive mere detaljeret hvordan du har gjort... Og hvilken maling du har brugt. :-)
#10 El vez 20 år siden
Iøvrigt, hvilken projektor har du, hvilken prisklasse ligger den i?