Gravatar

#1 filmz-skoholm 20 år siden

Er der nogen der ved hvor man kan få et billigt lærred, til sin projektor. jeg tænker noget med 16:9/Gråt/200X120 mm.
Gravatar

#2 MuManden 20 år siden

Jeg har for kort tid siden ledt og ledt men de er jo alle så skide dyre...
Jeg købte en laminat plade(122x244)og skar den til. 100,-
1l. maling + lidt sort toner. 100,-
og lidt sort tape 25,-
+ lidt arbejdskraft.

Så tror jeg ikke du får den meget bedre end et lærred til ca.5000-6000,- Jeg er i hvert fald meget overresket over den gode kvalitet der er med min Z2 og den plade. Jeg er MEGET glad for at have sparet de mange penge...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#3 Kalle Ferm 20 år siden

Mastermorten - du har vel ikke mulighed for at tage et billede af dit påfund og smide den op på en eller anden server? Kunne være interessant at se hvordan du har gjort - og hvordan det ser ud. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#4 Morbid 20 år siden

Man skal ikke helt op i 5-6000kr klassen før man ser lignende kvalitet af fabrikslærederne, men at der er mange penge at spare er der ingen tvivl om. Og så er det jo altid lidt sjovere, når man selv har bygget sit grej :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#5 MuManden 20 år siden

#4 hvis jeg ikke tager fejl, så mener jeg at det billigste jeg kunne finde i den størrelse lå lige omkring 4800,-

Og mit flotte lærred:
Det er lidt for sejt
Og med billed:
Det er helt vildt sejt

og somsagt er jeg stadigvæk igang med de sidste små justeringer, så derfor der stikker nogle ledninger ud hist og her...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6 inflector 20 år siden

Ja det var sq da en snild løsning :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7 Captain Vallo 20 år siden

*suk*
En skønne dag bliver det min tur.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

#8 20 år siden

Ja ideen er god nok. men før jeg kunne, købe min projektor havde jeg lige en kæreste der skulle overtales. Hvilket i for vejen tog temmelig tid. så det skal være et lærred der kan rulles op.
Gravatar

#9 Kalle Ferm 20 år siden

Det sgisme fint ud. Men er de professionelle lærreder så grå? Bliver farverne ikke forkerte af det?

Hvis du gider, må du meget gerne skrive mere detaljeret hvordan du har gjort... Og hvilken maling du har brugt. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#10 El vez 20 år siden

#5 Det ser da superfedt ud, kan du skrive lidt mere om hvordan du lavede det, jeg er nysgerrig :)

Iøvrigt, hvilken projektor har du, hvilken prisklasse ligger den i?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: