Lige for at bringe noget nyt på bane: Hvor mange lagde mærke til, at øjnene på morens maleri bevægede sig?
Jeg spørger ikke for at virke som en know-it-all, men jeg syntes der var en del på imdb, der ikke rigtig så det, så jeg ville lige finde ud af hvor vakse danske øjne er? :)
Mener du i en af de første scener med mallerierne? jo der lgde jeg godt mærke til de bevægede sig :)
lagde i i øvrigt også mærke til at i den første scene, hvor Nina er i bad kan man se et billede af to svaner på et billede lige over hendes venstre skulder
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Hmm må jeg lige lægge mærke til når jeg skal se den igen i morgen!
Nogen der kan sige noget om den tatovering Lily har på ryggen? Har det også noget med en svane at gøre... kunne ikke rigtig tyde det?
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes godt at slutningen kunne være anderledes. Altså at filmen slutter efter hun har ramt ned på madrassen, for ligesom at holde intensiteten men også mystikken om hvorvidt de andre ser hendes blødende sår.. Synes lidt at dialogen til sidst gør det bare en anelse kliché med "I was perfect"... selvfølgelig er det hele præmissen med filmen, og sådan noget fjerner man ikke bare, men tænkte bare om man kunne gøre det anderledes :)
"about a million and a half on whores and whiskey and the rest of it I just sort of blew it."
#31 Twister 14 år siden
Mener du i en af de første scener med mallerierne? jo der lgde jeg godt mærke til de bevægede sig :)
#32 Strangelove 14 år siden
Nogen der kan sige noget om den tatovering Lily har på ryggen? Har det også noget med en svane at gøre... kunne ikke rigtig tyde det?
#33 aero 14 år siden
#34 Strangelove 14 år siden