Har du da genset filmene på Blu Ray siden du har ændret holding så hurtigt. :)
Næh. ;-) ... Det var bare et gensyn med filmen og en deraf følgende revurdering. Jeg indså, at de to Alien-film indeholder en meget høj grad af film-magi, som overgår mange andre af filmene på min liste.
140) Toy Story - Super film, og formentlig den bedste i trilogien, selvom jeg ikke kender 2eren så godt.
137) Avatar - Jeg er meget enig med din/Benways argumentation, og synes også at "Avatars" historie virker langt bedre end den har rygte for.
136) Alien - Et mesterværk. Ikke så meget at diskutere.
135) Aliens - Jeg ville nok være tilbøjelig til at ændre rækkefølgen, og dermed sige at Alien er en tand bedre end Aliens, men begge er gode film jo.
134) Spider-Man 3 - Elendig film imo. Elendigt skrevet, især dialogen mellem Mary Jane og Parker er trættende. Derudover synes jeg at der introduceres alt for mange skurke, og jeg synes ikke Green Goblin burde være til stede på den måde han er i denne film.
133) Spider-Man - Udemærket film, der dog har taget en lille smule skade med de, ellers relativt få år, der er gået siden den kom. Dragten virkede f.eks. første gang jeg så den, nu synes jeg den ser meget... forkert ud.
131) Blade Runner - The Final Cut - fantastisk film med masser af melankoli.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Nu må jeg indrømme, at jeg ikke har set nogen af Babe-filmene, men jeg kunne alligevel ikke lade vær med at grine af denne bemærkning, eftersom det er en lyserød gris, der er tale om:
BN (156) skrev:
138) Babe: Pig in the City - (George Miller, 1998)
Efterfølgeren til 'Babe'. Den er bedre - mørkere, skævere, voldsommere...
#161 IK 13 år siden
Har du da genset filmene på Blu Ray siden du har ændret holdning så hurtigt. :)
#162 BN 13 år siden
Næh. ;-) ... Det var bare et gensyn med filmen og en deraf følgende revurdering. Jeg indså, at de to Alien-film indeholder en meget høj grad af film-magi, som overgår mange andre af filmene på min liste.
#163 BN 13 år siden
P.S. I øvrigt er du nok en af de eneste der synes, at jeg har været HURTIG om at få lavet den her nye liste. ;-D
#164 Collateral 13 år siden
137) Avatar - Jeg er meget enig med din/Benways argumentation, og synes også at "Avatars" historie virker langt bedre end den har rygte for.
136) Alien - Et mesterværk. Ikke så meget at diskutere.
135) Aliens - Jeg ville nok være tilbøjelig til at ændre rækkefølgen, og dermed sige at Alien er en tand bedre end Aliens, men begge er gode film jo.
134) Spider-Man 3 - Elendig film imo. Elendigt skrevet, især dialogen mellem Mary Jane og Parker er trættende. Derudover synes jeg at der introduceres alt for mange skurke, og jeg synes ikke Green Goblin burde være til stede på den måde han er i denne film.
133) Spider-Man - Udemærket film, der dog har taget en lille smule skade med de, ellers relativt få år, der er gået siden den kom. Dragten virkede f.eks. første gang jeg så den, nu synes jeg den ser meget... forkert ud.
131) Blade Runner - The Final Cut - fantastisk film med masser af melankoli.
#165 Antlion 13 år siden
Alien - 5/6
Aliens - 4/6
Spider-Man 3 - 2/6
Spider-Man - 3/6
Spider-Man 2 - 3/6
Blade Runner - 5/6
"Spider-Man" filmene er jeg ikke begejstret for. "Babe" kan jeg ikke huske.
#166 BN 13 år siden
Hvad mener du så om Spider-Man 2?
#167 BN 13 år siden
Underforstået: på DVD ... i modsætning til BLU-RAY. ;-)
#168 MMB 13 år siden
#169 Collateral 13 år siden
#170 BN 13 år siden
Hehe. Mjah, det er da godt, de fleste godt er klar over, at disse adjektiver gælder FILMEN - og ikke grisen.