#171: Har jeg godt hørt, og skal da også have den set på et tidspunkt. Tror måske også min kommentar ang. 1eren var lige rigelig hård, da det er ved at være nogen tid siden jeg så hele filmen, som jeg over-all finde ganske charmerende. 3eren står jeg dog ved at jeg finder bund elendig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Toy Story - 5/6 Babe - Har kun set den som barn, og kan ikke huske nok til en fair bedømmelse. Babe: Pig in the City - Aner ikke om jeg har set den. Avatar - 5/6 Alien - 6/6 Aliens - 5/6 (Før mit sidste gensyn, var det Aliens jeg foretræk af de to) Spider-Man 3 - 2/6 Spider-Man - 4/6 Spider-Man 2 - 2-3/6 Blade Runner: The Final Cut - 6/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Et par helt fantastiske film imellem... især Blade Runner så jeg gerne højere oppe på listen. Spider-Man filmene synes jeg er blevet bashet lige hårdt nok, de er sgu underholdende nok allesammen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg har set den første Babe, men jeg kan ikke rigtigt huske den.
Næh, jeg har godt bemærket, at det er meget få af jer, der overhovedet har set eller kan huske de to Babe-film. ... Måske er problemet, at der sidenhen er lavet så mange andre film med talende dyr, og at disse er af meget gennemsnitlig kvalitet. Det regnes nok efterhånden for at være lidt trivielt eller banalt at se talende, mere eller mindre CGI-manipulerede dyr. ... Det kan tænkes, at dette har medført, at Babe-filmen er druknet i mængden, idet nogle tror, at der bare er tale om endnu en mængdevare.
Men Babe-filmene (og specielt 2'eren) har en unik magi og charme over sig, som på en eller anden måde opsummerer alt det bedste fra dyre-eventyrenes verden. Og alt - historie, cinematografi, skuespil, instruktion, kulisser, CGI, musik, klipning o.s.v. - er af den højeste kvalitet.
#178 Nu så jeg den før overfloden af talende-dyr-film, og som sagt husker jeg den som fin nok, men i og med at jeg ikke kan huske den, er bare ens betydende med, at den ikke gjorde det store indtryk på mig. Bare for din skyld, skal jeg nok se den, hvis den dukker op på en eller anden TV-kanal =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#178 Nu så jeg den før overfloden af talende-dyr-film, og som sagt husker jeg den som fin nok, men i og med at jeg ikke kan huske den, er bare ens betydende med, at den ikke gjorde det store indtryk på mig. Bare for din skyld, skal jeg nok se den, hvis den dukker op på en eller anden TV-kanal =)
Bare gense/genopfrisk 1'eren - men husk: 2'eren er bedre. ;-)
#171 BN 13 år siden
Arghhhhhh !!!!!
Jeg kan kun sige: Se den!
Den regnes af mange (og altså ikke kun mig) for at være den bedste af de tre film.
#172 Collateral 13 år siden
#173 IK 13 år siden
Hehe.. De "andre" er ikke klar over at de stadig drømmer på første lag, så tiden føles langsommere for dem. Jeg er til gengæld vågen. ;)
#174 Kruse 13 år siden
Babe - Har kun set den som barn, og kan ikke huske nok til en fair bedømmelse.
Babe: Pig in the City - Aner ikke om jeg har set den.
Alien - 6/6
Aliens - 5/6 (Før mit sidste gensyn, var det Aliens jeg foretræk af de to)
Spider-Man 3 - 2/6
Spider-Man - 4/6
Spider-Man 2 - 2-3/6
Blade Runner: The Final Cut - 6/6
#175 BN 13 år siden
;-D
#176 Babo Rises 13 år siden
Tror jeg nok:
Spider Man 8/10
Spider Man 2 9/10
Spider Man 3 7/10
Toy Story 6/10
Alien 9/10
Aliens 9/10
Blade Runner 6/10
#177 Lord Beef Jerky 13 år siden
Toy Story - 5/6
Alien - 6/6
Aliens - 6/6
Spider-Man 3 - 3/6
Spider-Man - 4/6
Spider-Man 2 - 5/6
Blade Runner - 6/6
Et par helt fantastiske film imellem... især Blade Runner så jeg gerne højere oppe på listen. Spider-Man filmene synes jeg er blevet bashet lige hårdt nok, de er sgu underholdende nok allesammen.
#178 BN 13 år siden
Næh, jeg har godt bemærket, at det er meget få af jer, der overhovedet har set eller kan huske de to Babe-film. ... Måske er problemet, at der sidenhen er lavet så mange andre film med talende dyr, og at disse er af meget gennemsnitlig kvalitet. Det regnes nok efterhånden for at være lidt trivielt eller banalt at se talende, mere eller mindre CGI-manipulerede dyr. ... Det kan tænkes, at dette har medført, at Babe-filmen er druknet i mængden, idet nogle tror, at der bare er tale om endnu en mængdevare.
Men Babe-filmene (og specielt 2'eren) har en unik magi og charme over sig, som på en eller anden måde opsummerer alt det bedste fra dyre-eventyrenes verden. Og alt - historie, cinematografi, skuespil, instruktion, kulisser, CGI, musik, klipning o.s.v. - er af den højeste kvalitet.
#179 Lord Beef Jerky 13 år siden
#180 BN 13 år siden
Bare gense/genopfrisk 1'eren - men husk: 2'eren er bedre. ;-)