Gravatar

#521 BN 13 år siden

Foeller (520) skrev:
Ah, selvfølgelig!

173=167

Så er der styr på det. :P

Godt. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#522 Michael Andersen 13 år siden

Den korte og firkantet version: PAL-systemet viser flere billeder i sekundet end en film indspilles i, så derfor kører filmen på europæisk tv og dvd lidt for hurtigt. (Film i biografen og på blu-ray kører i normal fart).

Hvis du spiller et stykke musik fra et soundtrack - lad os sige starten på Star Wars A New Hope - og matcher det til samme stykke musik/sted på den europæiske dvd, vil du også opdage at musikken i filmen begynder at overhale hvad du hører på soundtracket :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#523 Åkepool 13 år siden

BN (502) skrev:
Jeg købte den i T.P. Marked. for 50 kr.

Og jeg købte den på et marked i Jægerspris, for en uges tid siden, for 5,- (i folie) ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#524 MuManden 13 år siden

Åkepool (523) skrev:
Og jeg købte den på et marked i Jægerspris, for en uges tid siden, for 5,- (i folie) ;)

Joo, men så skal man også til at finde Jægerspris og det ved jeg ikke lige hvor ligger, men det lyder som om du snildt har brugt 45,- på transporten :P
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#525 Åkepool 13 år siden

MuManden (524) skrev:
men det lyder som om du snildt har brugt 45,- på transporten :P

Arh, det var en køretur på 5-7 km. Var på sommerhusferie i området :)
Har aldrig set filmen, men den megen snak der har været om den her på Filmz, gjorde at jeg da lige måtte snuppe den :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#526 MMB 13 år siden

Jeg har lige set Extended Cut btw. (den lå på youtube), og jeg vil stadig påstå, at den trimmede udgave er bedre. Meget kan man sige om den gode hr. Weinstein, men han har efter min mening cuttet filmen mere eller mindre perfekt, så alt det overflødige er væk. Godt nok er der nogle vigtige detaljer i den udvidede version, men jeg kan faktisk bedre lide, at spørgsmålene ikke er besvarede, da den forlængede udgave godt kan være lidt for udpenslende.
Gravatar

#527 Skeloboy 13 år siden

#526 - synes nu extended cut tilføjer en masse godt til en i forvejen suveræn film. Men hvorfor se den på Youtube i stedet for at downloade den?

EDIT: ikke fordi jeg vil tale for downloading, men om man downloader eller ser på Youtube, det er det samme...kvaliteten af en download vil bare være ebdre...
Gravatar

#528 MMB 13 år siden

Egentlig fordi jeg bare ville se nogle enkelte scener fra filmen, men så så jeg, at extended cut lå der, og så endte jeg med at se den hele...

Og synes nu også extended cut tilføjer nogle gode ting, men den formår godt nok også at tilføje meget ligegyldigt.
Gravatar

#529 BN 13 år siden

Jeg synes, at den udvidede/forlængede udgave gør den del af historien, der foregår i nutiden langt mere interessant og langt mere stemningsfyldt, ligesom den med den længere slutning samler bedre op på historien. Der er ikke én eneste overflødig scene. Jeg nød hvert øjeblik, og Jacques Perrin, der spiller Salvatore som midaldrende, får lov til at fylde meget mere på sin rolle i kraft af de nye scener, så den del af filmen ikke står i skyggen af barndoms- og ungdomsscenerne.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#530 Kruse 13 år siden

#529: Amen! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: