Gravatar

#661 BN 13 år siden

Hmm ... sommetider tænker jeg, at jeg bare skulle have udeladt kommentarerne til filmene og så have nøjedes med at poste titel, instruktør og årstal og ikke andet. Sikke en masse tid og kræfter jeg kunne have sparet! ... Men jeg skal nok nå målet.

Jeg er spændt på, om nogen ved, hvilke 10 film jeg har øverst på listen. Men det vender vi tilbage til om 57 anmeldelsers tid .... pyha! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#662 MMB 13 år siden

I stedet for at filosofere over, om du har spildt tiden, kunne du jo bruge denne tid til at skrive de næste anmeldelser!
Gravatar

#663 Collateral 13 år siden

#661: Men er det ikke også spændende at skrive om de film man holder af? En liste med 200 navne kan de fleste levere, men det bliver ikke rigtig spændende (imo) at læse om når man får uddybbet årsagen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#664 MMB 13 år siden

Collateral (663) skrev:
men det bliver ikke rigtig spændende (imo) at læse om når man får uddybbet årsagen.

Giver ingen mening? :D
Gravatar

#665 Herrguth 13 år siden

#661 Ha ha, ja, det er også derfor jeg ikke har lavet min Top 200, jeg ville bare ende med superkorte forklaringer under hver film, 2-3 linier á la Narniabæver. ;)

Men det er rart, at der er nogen der bruger tid på det, for det er jo spændende at følge med i.
Gravatar

#666 Collateral 13 år siden

Collateral (663) skrev:
#661: Men er det ikke også spændende at skrive om de film man holder af? En liste med 200 navne kan de fleste levere, men det bliver først rigtig spændende (imo) at læse om [dine favoritfilm] når man får uddybbet årsagen [til at de er blevet placeret blandt dine favoritter].

Now?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#667 Antlion 13 år siden

BN (661) skrev:
Hmm ... sommetider tænker jeg, at jeg bare skulle have udeladt kommentarerne til filmene og så have nøjedes med at poste titel, instruktør og årstal og ikke andet.

Hvad fanden skulle vi bruge det til? Ligeså lidt som vi kan bruge min ikke-uddybende rangering af filmene til.
Gravatar

#668 MMB 13 år siden

Ja! :D
Gravatar

#669 Collateral 13 år siden

#668: Det var godt. Det er ikke sådan med de ord ind imellem. Det kan blive noget værre rod hvis man har for travlt, eller er uopmærksom.
Gravatar

#670 BN 13 år siden

Foeller (662) skrev:
I stedet for at filosofere over, om du har spildt tiden, kunne du jo bruge denne tid til at skrive de næste anmeldelser!

Jeg er skam i gang, men jeg er nået til en film, som jeg muligvis skal gense, før jeg kan sætte de rigtige ord på min oplevelse. Igår spolede jeg ellers igennem den og så udvalgte scener, men jeg tror, jeg skal have helheden smasket i hovedet.

Collateral (663) skrev:
#661: Men er det ikke også spændende at skrive om de film man holder af? En liste med 200 navne kan de fleste levere, men det bliver ikke rigtig spændende (imo) at læse om når man får uddybbet årsagen.

Jo, det ER absolut spændende at skrive om éns favoritfilm, og når jeg indimellem går i stå med en film, kigger jeg længere frem på listen og gør nogle af de senere filmanmeldelser/bedømmelser færdige.

Herrguth (665) skrev:
#661 Ha ha, ja, det er også derfor jeg ikke har lavet min Top 200, jeg ville bare ende med superkorte forklaringer under hver film, 2-3 linier á la Narniabæver. ;)

Men det er rart, at der er nogen der bruger tid på det, for det er jo spændende at følge med i.

Jeg skrev relativt kort ved en del af de første film på min liste - og lidt mere uddybende ved andre. Jo længere vi kommer frem på listen, jo sværere er det for mig at gøre det kort.

Bruces begrundelser for SINE favoritfilm havde ofte en fin mellemlængde, som jeg misunder ham en lille smule (men også kun en lille smule, hehe), for han fik tit kort, men meget præcist slået hovedet på sømmet med hensyn til filmenes kvaliteter.

Hovedsagen er dog, at jeg ved, at jeg vil være tilfreds med at have taget udfordringen op, når jeg på et tidspunkt når i mål med film nr. 1. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: