Udover de sædvanlige fejlslutninger, ytrede Tom Behnke følgende:
"Tidligere i historien har vi jo set eksempler, at man har forsøgt at behandle folk med psykiske problemer med LSD. Og hvad kom der ud af det? Det er jo helt vanvittigt, man kaster sig ud i sådanne eksperimenter, velvidende at folk bliver sindssyge af det."
Nå, hvad med da Stanislav Grof helbredte sine 1000 patienter? Så vidt jeg er orienteret, har nutidens psykiatri ikke helbredt én eneste person. Igen, hvad er det for en skjult dagsorden Tom Behnke & Co. forsøger at manipulere danskerne med? Jeg mener ikke, det er en overdrivelse, at kalde det for fascistoide tilstande.
Bertel Haarder er den mest usaglige minister i Danmark. Dystopia nærmer sig langsomt, når disse personer får lov til at manipulere og bestemme over befolkningen.
#191 HelmerJ 14 år siden
#192 Antlion 14 år siden
Udover de sædvanlige fejlslutninger, ytrede Tom Behnke følgende:
"Tidligere i historien har vi jo set eksempler, at man har forsøgt at behandle folk med psykiske problemer med LSD. Og hvad kom der ud af det? Det er jo helt vanvittigt, man kaster sig ud i sådanne eksperimenter, velvidende at folk bliver sindssyge af det."
Nå, hvad med da Stanislav Grof helbredte sine 1000 patienter? Så vidt jeg er orienteret, har nutidens psykiatri ikke helbredt én eneste person. Igen, hvad er det for en skjult dagsorden Tom Behnke & Co. forsøger at manipulere danskerne med? Jeg mener ikke, det er en overdrivelse, at kalde det for fascistoide tilstande.
#193 Antlion 14 år siden
#194 Bruce 14 år siden
#195 Antlion 14 år siden
Du bør i hvert fald tjekke den tidlige litteratur af Grof ud:
"Realms of the Human Unconscious"
"The Human Encounter With Death"
"LSD Psychotherapy"
"Beyond Death"
"Beyond the Brain"
Findes også på dansk i serien "Den indre rejse".
#196 Bruce 14 år siden
#197 Collateral 14 år siden
#198 Antlion 14 år siden
#199 Antlion 14 år siden
#200 Antlion 14 år siden