#9: Man kommer ingen steder i amerikansk politik, hvis man ikke er israel-venlig. Så det er de allesammen. Det er jo også derfor den konflikt fortsætter i en uendelighed.
Jeg holder også på Kerry, men som tidligere nævnt kender jeg ingen, der siger Bush, og jeg tror da også det er meget få europæere der ikke kan se hvor sindsyg højrefløjens politik er. Og Irak er ikke nødvendigvis det værste. Deres kvindesyn, racediskrimination og våbenholdning burde være nok til at få dem indlagt. Men igen, Kerry og hans flok er ikke meget bedre - kun lidt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
# 12 Jo, de er begge romersk-katolske, men Kerry ønsker ikke at blande sin private tro med sin embedsmæssige politik, og er derfor i mod forbud mod abort, forbud mod forsøg i stamceller osv.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#15 En person der lige har undergået en større hjerteoperation, er nok ikke den bedste mand på posten mere, heller som vicepræsident.
Der er forskel på Kerry og Bush, når det kommer til deres tro. Bush hører under Evangelisterne, der er de mere extreme faktioner i USA, og han bliver også nød til at underlægge sig deres meninger. Derfor vil man ikke se ham være for abort eller stem cell research, selvom han har ændret sin holdning lidt hvad angår sidstnævnte.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#18 - ok, det kan jeg godt se... jeg har bare tendens til at leve mig lidt for meget ind i amerikansk politik (en skade jeg har efter gymnasiet. I historie projekter satte jeg meget ind i Amerika-Sovjet konflikten, samt vores tids Amerika-Mellemøsten konflikter) og derfor lever jeg mig ind i det ved at kalde mig selv demokrat - hvilket jeg så også er i henhold til dansk politik.
skriver også i mit indlæg at vi mangler et modstykke til Kerry herhjemme.. det burde da være et hint til at jeg er dansker..
anyhow, kan godt se hvordan mit indlæg kan misforstås, men jeg er altså dansker og ikke amerikaner... selvom jeg måske nogen gange opfører mig lidt mere amerikansk end dansk (eks. janteloven og den slags danske tabuer... gør mine ting lidt mere på den amerikansk store armbevægelser - men det er noget helt andet)
#11 gi-jones 21 år siden
Jeg holder også på Kerry, men som tidligere nævnt kender jeg ingen, der siger Bush, og jeg tror da også det er meget få europæere der ikke kan se hvor sindsyg højrefløjens politik er. Og Irak er ikke nødvendigvis det værste. Deres kvindesyn, racediskrimination og våbenholdning burde være nok til at få dem indlagt. Men igen, Kerry og hans flok er ikke meget bedre - kun lidt.
#12 filmz-712 21 år siden
#13 chandler75 21 år siden
#14 filmz-712 21 år siden
#15 filmz-Bruce 21 år siden
Vælger de Bush igen, så la' for min skyld USA gå af h...... til!
#16 filmz-female cenobite 21 år siden
Der er forskel på Kerry og Bush, når det kommer til deres tro. Bush hører under Evangelisterne, der er de mere extreme faktioner i USA, og han bliver også nød til at underlægge sig deres meninger. Derfor vil man ikke se ham være for abort eller stem cell research, selvom han har ændret sin holdning lidt hvad angår sidstnævnte.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#17 Martindan 21 år siden
#18 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#19 Martindan 21 år siden
skriver også i mit indlæg at vi mangler et modstykke til Kerry herhjemme.. det burde da være et hint til at jeg er dansker..
anyhow, kan godt se hvordan mit indlæg kan misforstås, men jeg er altså dansker og ikke amerikaner... selvom jeg måske nogen gange opfører mig lidt mere amerikansk end dansk (eks. janteloven og den slags danske tabuer... gør mine ting lidt mere på den amerikansk store armbevægelser - men det er noget helt andet)
men ja er dansker.
#20 filmz-Bruce 21 år siden
Bush