Gravatar

#21 filmz-female cenobite 21 år siden

#19 Ok fair nok, mange gør det samme som dig, når de diskuterer politik, især når emnet er USA.
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#22 filmz-Wacker 21 år siden

jeg holder på Kerry, fordi jeg synes at bush slet ikke har gjort et godt stykke arbejde, og så kan jeg heller ikke lide ham :-D. Sikker på han fuskede under sidste valg
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#23 filmz-female cenobite 21 år siden

Det er bare det amrikanske "demokrati" der er rimelig fucked up, og du vil nok komme til at se det samme under dette valg. Florida is the key dude, haha
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#24 Slettet Bruger [602174035] 21 år siden

Nogle af jer der har set FahrenHYPE 9/11, hvor Fahrenheit kritiseres plus mere Kerry praising. Se mere på IMDB.
Gravatar

#25 filmz-WSTE_M 21 år siden

Jeg ville steme på Bush. Jeg mener at Bush har handlet rigtigt på udenrigspolitiken, indrigspolitisk set er vi (alle her) ikke i stand at kunne se nøjagtigt hvordan det hænger sammen
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#26 dvjik 21 år siden

#20 Det er ret chockerende læsning må jeg indrømme. Direktøren har sikkert en af de højeste lønninger i USA. Nogen må jo få del i pengene.
Gravatar

#27 filmz-vassago 21 år siden

Jeg finder det mere chokerende at folk tror at Bush er problemet, han er vel reelt det mindste problem, det skræmmende er at halvdelen af nationen mener at han har fat i noget.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#28 filmz-Bruce 21 år siden

#26 Ja chokerende læsning :( For mig er det mest rystende en befolkning som skifter holdning, som vi andre skifter underhylere. Een debat, så stemmer de anderledes, een reklame, så skifter vi tilbage igen. På et tidspunkt førte Bush med 12% points, ugen efter lige, ugen efter Kerry 6% points, ugen efter Bush med 2% points.

Bush vinder igen, hvis det bliver tæt. Han skal bare kontrollere nogle vælgere ikke får ret til at stemme...igen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#29 dvjik 21 år siden

Ja det tror jeg også, altså hvis det bliver tæt. Det er nok også Florida der bliver omdrejningspunktet igen. Det er jo også Jeb Bush der er guvernør der.
Gravatar

#30 filmz-vassago 21 år siden

Jeg er ret sikker på at der ikke bliver noget ballade i Florida - det vil jo være ufatteligt dumt, end ikke Bush-staben er så dumme, hele verdenspressen følger jo valget nøje, og der vil helt sikkert være super fokus på netop Florida.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: