#38 - Zenden er midt i sin storhedstid! Opholdet i Middlesborough har jo netop genfødt ham.
Jeg tror nu ikke Gerrard fortryder, at han ikke flyttede til London. Enten har du ikke fulgt hans kommentarer og optræden siden han besluttede for at blive i Liverpool særlig godt, ellers har du fejlfortolket fuldstændig. Og fordi han ser bitter ud i en kamp tror jeg ligeså er fordi han er utilfreds med sin egen præstation som, at han ligefrem ærger sig over ikke at spille på det andet hold.
#41, han så meget trist ud inden kampen, så da var han nok ikke utilfreds med præstationen endnu på det tidspunkt :-) Og så du ikke hans venlige udvekslinger med Terry og Lampard? De er jo ret gode venner. Og du kan være ret så sikker på han ikke bliver i Liverpool meget lang tid endnu. Op til flere gange har han sagt farvel, og i sidste omgang sagde han endda officielt farvel til både klubkammerater og ledelsen og folkene på træneranlæget. Kun i sidste øjeblik valgte han at skifte mening. Tror du en mand er SÅ tæt på at forlade en klub fordi han er vild med at spille der? Og tror du Gerrard vil - mens han er kaptajn for sit hold - udtale stor skuffelse over sit mandskab og sine frustationer åbenlyst til pressen?
#44 - wow.. den havde jeg overset.... well.. ikke det store tab....
Iøvrigt..UEFA cup snak:
Brøndby trak Lokomotiv Moskva, Meccabi Pectha (or something like that), Palermo og Espanyol.
Tror Brøndby går videre fra gruppespillet.. slet ikke umuligt...
og FCK.. hold nu op med at tude ikk? I blev screwet af dommeren og hvad så? Det er I ikke det første hold i historien der er blevet. Brøndby er blevet snydt tusindvis af gange før... så tør øjnene og kom videre med livet... Som om I får en omkamp... slap af ikk? så skulle alle jo klage og kræve omkamp hver gang de tabte.... Det er ikke jordens undergang eller slut for Fodbold Danmark at I ikke kom i UEFA Cupen... synd ja... men lad os nu komme videre.... ikk?
#42 - "Og du kan være ret så sikker på, at han ikke bliver i Liverpool i meget lang tid endnu". Så vidt jeg ved har han lige forlænget sin konrtrakt og sagt nej til Chelsea, så hvor får du egentlig din store insider viden fra?
Jeg går udfra, at du får det fra andre steder end et "trist ansigtudtryk" før en kamp.
#46, baseret på flere profesionelle udsagn. Selv Brian Laudrup og Preben Elkjær, som godt nok er ganske horrible tv-værter, var enige om, at Gerrard ikke ville blive længe hos Liverpool, og at kontrakten ikke (som i mange tilfælde) rigtig betød noget, tidsmæssigt. Derudover har han flere gange været i snak med Chelsea og han har et godt kammeratagtigt forhold til klubben, og der har flere gange været tale om kold luft mellem Gerrard og Liverpool, så hvordan kan du vide at han vil blive der? Og så har jeg jo et navn der lægger op til alvidenhed :-)
#45 - Men derfor skal de da kæmpe, således at andre ikke skal lide under den dommer. Jeg synes det er forkasteligt, at han kan få lov til at dømme en VM-Kval-kamp, når alle er opmærksomme på, hvor ringe han er.
Synes det er helt fint, at de klager hårdt og længe. Selvfølgeligt får de ikke selv noget ud af det, men sådanne fejl - som der er sket i dette tilfæde - må bare ikke finde sted i en pro-sport som fodbold, hvor så mange penge afhænger af dommerens præstation.
#46 - Godt du gad kommentere det, jeg var helt paf over sådan en udtalelse, der ingen hold i virkeligheden har. Ja, Gerrard har lige forlænget sin kontrakt med 5 år, og som han selv sagde, så giver han sine bedste år til sit hold, Liverpool FC. Derefter begynder han at blive ældre og når han så begynder at spille ringe, så kan Chelsea få ham.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#47 - Ja, han snakker godt med Lampard, Terry og andre. Men Jon Dahl taler da også godt sammen med Ebbe Sand og Christian Poulsen, det betyder da ikke at han hellere vil spille for Schalke, gør det?
Laudrup er jo en lille CFC-whore, selvfølgeligt siger han, at en af englands bedste midtbaner meget gerne vil til Chelsea.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#49, bullshit. Laudrup var ikke glad i perioden hos Chelsea - han var der jo også kun omtrent én sæson. Læg mærke til hvor kølige hans Chelsea-kommentarer normalt er, kun lidt i modsætning til Elkjær og Schmeichel, som altid sviner Chelsea til og falder i stimer over Arsenal, United og Liverpool. Kunne især godt lide TV Danmarks kommentar i programmet hvor de viser sammendrag fra PL, efter at United lige nøjagtig vandt over Fulham: "United bevarer dermed fuldt ud kontakten til Chelsea". Ingen bevarer kontakten til Chelsea, og da især ikke United. But I digress. Jeg tror både især Laudrup og Elkjær er eksperter på området, mildest talt, og eftersom ingen af de to nærer store følelser for klubben, er det da en lidt større blåstempling.
Men I må da undskylde at den skinbarlige sandhed er så hård, muhahaha. Gerrard bliver ikke længe hos Liverpool, og sådan er det bare. Ha! Muhahahaha! HAHAHAHAHAHAHA!!
#41 ks 20 år siden
Jeg tror nu ikke Gerrard fortryder, at han ikke flyttede til London. Enten har du ikke fulgt hans kommentarer og optræden siden han besluttede for at blive i Liverpool særlig godt, ellers har du fejlfortolket fuldstændig. Og fordi han ser bitter ud i en kamp tror jeg ligeså er fordi han er utilfreds med sin egen præstation som, at han ligefrem ærger sig over ikke at spille på det andet hold.
#42 The Insider 20 år siden
#43 Martindan 20 år siden
Sidder og drømmer om den her midtbane - Lampard, Gerrard og Eissen. Med alternativerne Makelele, Geremi og Tiago.
(ser mere Cole og Duff som fløje end egentlig midtbane)
#44 The Insider 20 år siden
Heldigvis.
#45 Martindan 20 år siden
Iøvrigt..UEFA cup snak:
Brøndby trak Lokomotiv Moskva, Meccabi Pectha (or something like that), Palermo og Espanyol.
Tror Brøndby går videre fra gruppespillet.. slet ikke umuligt...
og FCK.. hold nu op med at tude ikk? I blev screwet af dommeren og hvad så? Det er I ikke det første hold i historien der er blevet. Brøndby er blevet snydt tusindvis af gange før... så tør øjnene og kom videre med livet...
Som om I får en omkamp... slap af ikk? så skulle alle jo klage og kræve omkamp hver gang de tabte....
Det er ikke jordens undergang eller slut for Fodbold Danmark at I ikke kom i UEFA Cupen... synd ja... men lad os nu komme videre.... ikk?
(ja er Brøndby fan - og Chelsea fan)
#46 ks 20 år siden
Jeg går udfra, at du får det fra andre steder end et "trist ansigtudtryk" før en kamp.
#47 The Insider 20 år siden
#48 dyg 20 år siden
Synes det er helt fint, at de klager hårdt og længe. Selvfølgeligt får de ikke selv noget ud af det, men sådanne fejl - som der er sket i dette tilfæde - må bare ikke finde sted i en pro-sport som fodbold, hvor så mange penge afhænger af dommerens præstation.
#46 - Godt du gad kommentere det, jeg var helt paf over sådan en udtalelse, der ingen hold i virkeligheden har. Ja, Gerrard har lige forlænget sin kontrakt med 5 år, og som han selv sagde, så giver han sine bedste år til sit hold, Liverpool FC. Derefter begynder han at blive ældre og når han så begynder at spille ringe, så kan Chelsea få ham.
#49 dyg 20 år siden
Laudrup er jo en lille CFC-whore, selvfølgeligt siger han, at en af englands bedste midtbaner meget gerne vil til Chelsea.
#50 The Insider 20 år siden
Men I må da undskylde at den skinbarlige sandhed er så hård, muhahaha. Gerrard bliver ikke længe hos Liverpool, og sådan er det bare. Ha! Muhahahaha! HAHAHAHAHAHAHA!!