Gravatar

#31 dyg 20 år siden

Jeg siger intet.

Nej.

Tror det ikke. Vil hellere end gerne se ham i en hel kamp for de rød/hvide.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#32 filmz-vassago 20 år siden

#30: men hvorfor skal han starte inde, hvis han alligevel altid scorer til sidst?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#33 The Insider 20 år siden

Uha da da. 0-0 mellem Liverpool og Chelsea til CL. Få dage senere tæver Chelsea Liverpool 4-1 i Liverpool. Nice. Første gang i 36 år at Liverpool lukker så mange mål ind på hjemmebane. De vinder alt i år :-)
War. War never changes.
Gravatar

#34 dyg 20 år siden

De vinder CL, men desværre ikke PL, hvilket vi alle (altså os LFC-fans) gerne så. Ved ikke hvorfor de ikke kan motiveres i den hjemlige liga.
Gravatar

#35 The Insider 20 år siden

Fordi de ikke kan score mål. Fordi de ikke har nogen særligt godt spillere. Fordi de ikke kan leve op til CL. Fordi Chelseas altslugende skygge konsumerer og demoralisere alle. Muhahahahahahahha!
War. War never changes.
Gravatar

#36 Martindan 20 år siden

chelsea chelsea - mooouuurriinnho

Og jo.. jeg er patriot... tror på VM chancen så længe den er der...

og ang. hvorfor Søren LArsen skal starte inde - manden scorer mål. Jon scorer mål. Hvorfor ikke spille det gamle system emd en stor foward ala Larsen emd en hængende Jon bag sig.. det vil give masser af mål og især i de her to kampe har Danmark ikke råd til at tage chancen om at systemet nok skal finde vej før eller siden.. det system har ikke fungeret det er derfor vi er i den knibe vi er...

screw you Morten Olsen... sorry.... blev bare agressiv... har intet mod Morten normalt....
for cryin' out loud......
Gravatar

#37 dyg 20 år siden

#35 - Hmm, ikke nogen særligt gode spillere? Du tror vel også på dværge.
Gravatar

#38 The Insider 20 år siden

#37, Gerrard er naturligvis fremragende, men han bliver ikke i Liverpool længere - var jeg den eneste der så, hvor bitter han så ud under hele CL kampen? Han er så trist over, han alligevel ikke flyttede til London.

Garcia har sine øjeblikke, men både Cisse og Xabi Alonso er stærkt overvurderede, og har ikke præsteret noget særligt i denne sæson. Cisse var især det ultimative lavpunkt i CL kampen. Det samme gælder til en vis grad også i Riises og Hyypias tilfælde. Hvor har Zenden og Morientes har passeret deres storhedstid, og det er for tidligt at sige, om Crouch overhovedet var indkøbet værd.

Og ja. Jeg tror på dværge.
War. War never changes.
Gravatar

#39 davenport 20 år siden

Skal du ikke, de eksisterer kun på papiret!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40 filmz-yoshimura 20 år siden

Og de er dårlige at have stående i forsvaret.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: