#20 Ja det var også min første tanke. :s Men eh. Det tænkte jeg allerede da man så at der blev kastet med lightere fra tyskernes ende. De ville jo nok heller ikke tage det så pænt at tabe pga en tåbelig dommer.
Hvordan kan en 3. divisions dommer der allerede har skandale kendelser på papiret få lov til at dømme en uefa cup kamp? Jeg fatter det ikke. De 2 dømte straffespark er jo tydelig eksempel på at dommeren ikke kender til reglerne. Fair nok at Møller for 2*gult for at brokke sig. Men hvordan skaffer Silberbauer sig et direkte rødt?
Der var flere i den flok jeg sad med der var klar til at tage til kbh og lære den dommer et eller andet om fodbold evt. med et metalrør. Personligt synes jeg at det er skræmmende at evt. medhold i den klage der kommmer fra FCKs side højst kan medføre at dommeren ikke får lov til at dømme uefa cup kampe mere.
Kæft, det var intenst! Den dommer kommer ikke til at dømme så meget som en miniput kamp mellem Ipswitch og Hull længere. Godt de har klaget over ham, aldrig har jeg da set mage til skandale. Det med jernrøret... Jeg tog mig faktisk også i at tænke noget i retning af "gå dog på banen og slagt den dommer.." meen ingen skal da dø, måske kun invalideres.. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#24 Jeg var nu ikke en af dem. Jeg har aldrig set meningen med vold og da slet ikke i situationer som den her. Men det ændrer jo ikke på at der var en del der havde lyst og allerede snakkede om at de ville til KBH for at lukket noget damp ud.
#25 Vi kan jo ikke alle være medlem af White Pride :)
Jeg er stadig forbløffet over at uefa lader en dommer der er stemplet for ringe til premier league dømme en uefa cup kamp.
#26 - Haha, minder mig så meget om nogle Jets-fans der sad bag os, da vi var inde og se Jets vs Patriots (det er amerikansk fodbold jeg snakker om her). Da en Patriots-spiller blev slagtet grumt, og måtte have læge-hjælp, udbrød den ene: "I hope it's not life-threatening, career-threatening would be alright though".
#21 Martindan 20 år siden
Men hey mit hold (Brøndby) er videre så det er fint nok... Håber på en god lodtrækning i morgen....
#22 vapor 20 år siden
Men eh. Det tænkte jeg allerede da man så at der blev kastet med lightere fra tyskernes ende. De ville jo nok heller ikke tage det så pænt at tabe pga en tåbelig dommer.
#23 Scherlund 20 år siden
Der var flere i den flok jeg sad med der var klar til at tage til kbh og lære den dommer et eller andet om fodbold evt. med et metalrør. Personligt synes jeg at det er skræmmende at evt. medhold i den klage der kommmer fra FCKs side højst kan medføre at dommeren ikke får lov til at dømme uefa cup kampe mere.
#24 filmz-vassago 20 år siden
Ahhh, rolig nu :)
#25 dyg 20 år siden
#26 davenport 20 år siden
Den dommer kommer ikke til at dømme så meget som en miniput kamp mellem Ipswitch og Hull længere.
Godt de har klaget over ham, aldrig har jeg da set mage til skandale.
Det med jernrøret... Jeg tog mig faktisk også i at tænke noget i retning af "gå dog på banen og slagt den dommer.." meen ingen skal da dø, måske kun invalideres.. ;)
#27 Scherlund 20 år siden
#25 Vi kan jo ikke alle være medlem af White Pride :)
Jeg er stadig forbløffet over at uefa lader en dommer der er stemplet for ringe til premier league dømme en uefa cup kamp.
#28 davenport 20 år siden
#29 dyg 20 år siden
#27 - >:]
#30 Martindan 20 år siden
Kommer Danmark til VM?
og starter Søren Larsen inde??
i mine øjne skal han starte inde.. mener manden er - statistisk bevist - verdens skarpeste angriber pt.