Gravatar

#1011 Åkepool 12 år siden

Lord Beef Jerky (1009) skrev:
men den første Saw film lige i hælene.

Aaaaarh, det kan du ikke mene. Den første er da klart den bedste (og læg venligst mærke til, at jeg ikke skrev "i mine øjne").
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1012 MMB 12 år siden

Saw 2 og 1 er de bedste, og de er overordnet set hæderlige. Var umiddelbart mest imponeret over 2'eren, men så den også før 1'eren. 3'eren husker jeg som meget ringe, og derfra kan jeg absolut ikke huske dem fra hinanden.
Gravatar

#1013 Åkepool 12 år siden

Foeller (1012) skrev:
derfra kan jeg absolut ikke huske dem fra hinanden.

Sådan har jeg det ca. efter den første.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1014 Lord Beef Jerky 12 år siden

#1011 1'eren besidder de bedste idéer, men den er samtidig også den mest prætentiøse og værst udførte instruktionsmæssigt af dem alle. Så det mener jeg bestemt af hele mit sind. Jeg genså dem alle for et års tid tilbage, og kom til denne konklusion:

Saw - 2/10
Saw 2 - 3/10
Saw 3 - 3/10
Saw 4 - 1/10
Saw 5 - 2/10
Saw 6 - 2/10
Saw 7 - 3/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1015 MOVIE1000 12 år siden

Lord Beef Jerky (1014) skrev:
#1011 1'eren besidder de bedste idéer, men den er samtidig også den mest prætentiøse og værst udførte instruktionsmæssigt af dem alle. Så det mener jeg bestemt af hele mit sind. Jeg genså dem alle for et års tid tilbage, og kom til denne konklusion:

Saw - 2/10
Saw 2 - 3/10
Saw 3 - 3/10
Saw 4 - 1/10
Saw 5 - 2/10
Saw 6 - 2/10
Saw 7 - 3/10

Hvorfor har du set alle 6 efterfølgere hvis allerede den første ikke lige var din smag? Jeg har aldrig fattet dem, som ikke kan lide fx Harry Potter, Twiligth eller saw, men alligvel ser de filmene bare for at brokke sig. Jeg forstår bare ikke den holdning :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1016 Zombi 12 år siden

Jeg har kun set Saw 1 og 2. Men har sgu altid haft en svaghed for den første Saw film, synes det var en nogenlunde interessant idé til en thriller og slutningen var meget uventet og var bare det fedeste for en bumset 14 årig med hang til horror.

Men ved Saw 2 mistede jeg allerede interessen og "det har jeg set før" følelsen var klart tilstede.

Saw - 4/6
Saw 2 - 2/6
Gravatar

#1017 Lord Beef Jerky 12 år siden

#1015 Jeg har efterhånden utallige gange forklaret, at jeg til tider holder af at se dårlige film... især i selskab med kammerater og øl. Det skaber en kontrast mellem god og dårlig, og så er der en underholdningsværdi i dårlige film, som man bare ikke kan finde på samme niveau i gode film. Især dårlige horror-film ser jeg gerne, hvor jeg senest så Insidious ganske velvidende om, at jeg ville finde den direkte horribel. Den levede da også absolut op til forventningerne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1018 MOVIE1000 12 år siden

Lord Beef Jerky (1017) skrev:
#1015 Jeg har efterhånden utallige gange forklaret, at jeg til tider holder af at se dårlige film... især i selskab med kammerater og øl. Det skaber en kontrast mellem god og dårlig, og så er der en underholdningsværdi i dårlige film, som man bare ikke kan finde på samme niveau i gode film. Især dårlige horror-film ser jeg gerne, hvor jeg senest så Insidious ganske velvidende om, at jeg ville finde den direkte horribel. Den levede da også absolut op til forventningerne.

okay :) Det var bare mere at hvorfor du ser en genre som overhovedet ikke fanger dig. Jeg ser jo heller ikke romantiske komedier fordi det ikke fanger mig, hvis ideen eller filmen ikke fanger mig, føler jeg at jeg spilder min tid. Og det er uanset hvem eller hvad der står bag det.
Gravatar

#1019 Lord Beef Jerky 12 år siden

#1018 "En genre" som overhovedet ikke fanger mig? Jeg om nogen værdsætter og elsker en god horror og/eller thriller over stort set alt andet! Men ellers kan du jo bare genlæse hvad jeg skrev i #1017... jeg synes selv det forklarer det glimrende.
Gravatar

#1020 MOVIE1000 12 år siden

Lord Beef Jerky (1019) skrev:
#1018 "En genre" som overhovedet ikke fanger mig? Jeg om nogen værdsætter og elsker en god horror og/eller thriller over stort set alt andet! Men ellers kan du jo bare genlæse hvad jeg skrev i #1017... jeg synes selv det forklarer det glimrende.

JEg overdrev med at skrve genre, jeg mener bare hvorfor gå tilbage til en fuser? Jeg ved godt det er for hyggens skyld, men det vil jeg nok aldrig forstå.

Skriv ny kommentar: