Gravatar

#1201 Collateral 13 år siden

BN (1200) skrev:
(off-topic: se lige mit link i "Hvad hører du lige nu?"-tråden)

Alt Pink Floyd relateret er velkomment (og on-topic) her :D

Super lækker musik!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1202 Collateral 13 år siden

Pinocchio er rykket til 81. pladsen, og vi skal således i krig med placering nummer 80, hvilket dog kan gå hen og tage lidt ekstra tid, da jeg har en særlig idé til netop dén placering, som jeg er ved at sætte i stand. Det kan være jeg ender med at tage en af de senere pladser først, men under alle omstændigheder ryger der snart nogle nye BDlive anmeldelser op.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1203 Collateral 13 år siden

Gravatar

#1204 Wangsgaard 13 år siden

Foeller (1152) skrev:
Kender du ikke City of God?!?!?!?!?!?! I gang asap!!!!

What he said !

Ved godt det er lidt længe siden :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#1205 Åkepool 13 år siden

Collateral (1203) skrev:
Cedar Rapids (Firmaturen!)

God anmeldelse af en film der overraskede mig positivt. Du rammer meget godt det feel jeg havde omkring filmen og især din beskrivelse af de personlige øjeblikke er meget fin.

Også en film jeg skal gense på et tidspunkt og så var Anne Heche altså meget flabet på en eller anden måde.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1206 Collateral 13 år siden

Åkepool (1205) skrev:
Også en film jeg skal gense på et tidspunkt og så var Anne Heche altså meget flabet på en eller anden måde.

Ja det var hun. Og det er meget fedt at de tør lade
hende være utro og sågar uddyber at hun har familie. At de derudover ikke rigtig forløser det udover at det skete, sådan var det, er ret modigt for en film som denne her IMO. Det gør også slutningen mere bittersød, da de to (Heche og Helms) jo ikke kan "leve lykkeligt til deres dages ende."
Gravatar

#1207 Collateral 13 år siden

Gravatar

#1208 Collateral 13 år siden

Gravatar

#1209 IK 13 år siden

Collateral (1208) skrev:
War Horse

Shit! KUN en stjerne???!!! ;) Har ikke set den, så kan ikke udtale mig om den. Men 1 stjerne til en Spielberg film. Så har jeg sgu næsten oplevet alt. :)
Gravatar

#1210 Collateral 13 år siden

IK (1209) skrev:
Shit! KUN en stjerne???!!! ;) Har ikke set den, så kan ikke udtale mig om den. Men 1 stjerne til en Spielberg film. Så har jeg sgu næsten oplevet alt. :)

Havde det på samme måde indtil jeg så filmen. SÅ dårlig kan den ikke være!? Men jo det kan den. Lå og vippede mellem 1 og 2, men udover håndværket kan jeg ikke rigtig se nogen kvaliteter i filmen og fra Spielberg synes jeg nu nok man kan tillade sig at forvente mere end fint håndværk. Det bliver i øvrigt besudlet en smule af en til tider overdreven brug af CGI.

Skriv ny kommentar: