Gravatar

#1211 Babo84 13 år siden

Jeg har godt nok heller ikke lyst til at se War Horse, som ligner noget kvalmende bræk, som Spielberg indimellem roder sig ud i. Han burde lave lidt flere film a la Munchen, og afvige bare lidt fra hans sødsuppe.
Gravatar

#1212 MMB 13 år siden

Når man ser War Horse, ville man ønske, man var en af de portrætterede i Schindlers Liste.

(mild overdrivelse fremgår måske)...
Gravatar

#1213 Collateral 13 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1214 Collateral 13 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1215 Herrguth 13 år siden

#1214 Hvordan kan begge film få 3 stjerner for ekstramaterialet, når Cassandra's Dream kun indeholder trailers og Blå Mænd både har kommentarspor og featurette?
Gravatar

#1216 Collateral 13 år siden

Herrguth (1215) skrev:
#1214 Hvordan kan begge film få 3 stjerner for ekstramaterialet, når Cassandra's Dream kun indeholder trailers og Blå Mænd både har kommentarspor og featurette?

Det er en fejl. Cassandra skal kun have 1. Får jeg lige rettet.
Gravatar

#1217 Åkepool 13 år siden

Collateral (1214) skrev:
Blå Mænd

Er godt tilfreds med at du kun sniger dig op på 2 stjerner. Det var også hvad jeg max. ville give den.

Har du forresten set "Julefrokosten"?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1218 Collateral 13 år siden

Gravatar

#1219 Collateral 13 år siden

Moby Dick (Miniserie)
The Descendants
- som er steget en karakter siden første gang jeg anmeldte den.
Gravatar

#1220 Collateral 13 år siden

Bump.

Skriv ny kommentar: