Gravatar

#1391 Hr. Nielsen 11 år siden

Collateral (1385) skrev:
Særligt er en drømmesekvens imponerende og jeg havde svært ved ikke at glæde mig over netop denne scenes surrealisme.
Præcis sådan har jeg det også. Frygten for at man ikke slår til, sært smukt symboliseret i drømmen, hvor livet hjemsøger en og konfronterer en.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#1392 MOVIE1000 11 år siden

Thomas E. Nielsen (1391) skrev:
Præcis sådan har jeg det også. Frygten for at man ikke slår til, sært smukt symboliseret i drømmen, hvor livet hjemsøger en og konfronterer en.

Udfra den kommentar, er jeg faktisk blevet lidt interesseret i The Artist :) Jeg har en del fordomme overfor The Artist. Så jeg er ikke helt overbevist endnu.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1393 Åkepool 11 år siden

MOVIE1000 (1392) skrev:
Jeg har en del fordomme overfor The Artist

Dem skal du bare glemme og så få den set.

Men jeg forstår så udemærket at du har svært ved at komme igang, hvis du har fordomme. jeg har selv mange film liggende, som jeg bare ikke kan komme igang med, da jeg på forhånd tror at jeg vil kede mig halvt ihjel.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1394 Hr. Nielsen 11 år siden

Åkepool (1393) skrev:
jeg har selv mange film liggende, som jeg bare ikke kan komme igang med, da jeg på forhånd tror at jeg vil kede mig halvt ihjel.
Fortæl:)
Gravatar

#1395 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg er, modsat de fleste, ikke helt oppe og ringe over The Artist. Det er dog en dejlig varm film fyldt med gode idéer, men på trods af dens varme, følte jeg aldrig, at jeg blev lukket helt ind i filmens univers. Jeg forstå dog ganske udmærket hypen, men lander nok selv på 7/10.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1396 Hr. Nielsen 11 år siden

Lord Beef Jerky (1395) skrev:
følte jeg aldrig, at jeg blev lukket helt ind i filmens univers.
Du er ikke den tavse type, der ser tingene sort og hvidt:-P
Gravatar

#1397 Lord Beef Jerky 11 år siden

Thomas E. Nielsen (1396) skrev:
Du er ikke den tavse type, der ser tingene sort og hvidt:-P

Jeg ser konstant rødt!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1398 wigant 11 år siden

Collateral (1385) skrev:

85. The Artist af Michel Hazanavicius:

Tak for en fin anmeldelse.
Jeg har filmen stående derhjemme og har haft det siden august!! (har lige tjekket den gamle ordre). Så det er da vist bare at komme igang.
Gravatar

#1399 Kruse 11 år siden

Lord Beef Jerky (1395) skrev:
Jeg er, modsat de fleste, ikke helt oppe og ringe over The Artist. Det er dog en dejlig varm film fyldt med gode idéer, men på trods af dens varme, følte jeg aldrig, at jeg blev lukket helt ind i filmens univers. Jeg forstå dog ganske udmærket hypen, men lander nok selv på 7/10.

Spot on!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1400 Åkepool 11 år siden

Irriterende, mit andet indlæg på 5 min. der bare forsvinder, men jeg prøver igen:

Thomas E. Nielsen (1394) skrev:
Fortæl:)

Så skal jeg stå foran skabet derhjemme, jeg kan dem ikke i hovedet.

det er mere en blanding af film jeg er bange for vil kede mig og film der er tunge, alvorlige og lange, som jeg måske vil synes knaldgodt om, men som jeg bare ikke orker pga. træthed og derfor, som jeg har skrevet flere gange før, ender med at sætte en let komedie på, som ikke imponerer.

Men jeg vil meget gerne liste dem op, så jeg evt. kan få anbefalet hvilke der er "nemme" at se, selv når jeg er træt :)

So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: