Den har lidt ala samme niveau, som den første. Kan dog bedre lide den første. Creepshow 3, er ret tam, synes bedst om historien med Kannibal doktoren. Enig i at Tales from the dark side også er ret underholdene.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har ikke set den 3. del endnu, men der ser ret meget ud som om den er lidt rip-off. Har den dog på hylden, så skal nok få den set. Tales from the Crypt havde flere gode dele. Særligt den sidste er cool.
Fremragende anmeldelse! Og selve bedømmelsen er jeg helt enig i. Du fremhæver fint filmens styrker ... selvom du vist ikke nævner det stemningsskabende synth-bas-tema. ;-)
Fremragende anmeldelse! Og selve bedømmelsen er jeg helt enig i. Du fremhæver fint filmens styrker ... selvom du vist ikke nævner det stemningsskabende synth-bas-tema. ;-)
Jeg prøvede at flette det ind, men kunne ikke lige få det naturligt med. Kan dog bakke op om det her, han har skrevet et stærkt lille soundtrack til filmen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg prøvede at flette det ind, men kunne ikke lige få det naturligt med. Kan dog bakke op om det her, han har skrevet et stærkt lille soundtrack til filmen.
#1661 jessup 11 år siden
#1662 Collateral 11 år siden
Til trods for at du ikke er så ellevild med filmen som jeg, er jeg stadig glad for at kunne have inspireret :)
#1663 Collateral 11 år siden
#1664 MOVIE1000 11 år siden
Awesome!
Den har lidt ala samme niveau, som den første. Kan dog bedre lide den første. Creepshow 3, er ret tam, synes bedst om historien med Kannibal doktoren. Enig i at Tales from the dark side også er ret underholdene.
#1665 Collateral 11 år siden
-
Assault on Precinct 13
#1666 BN 11 år siden
EDIT: Og så leverer Bishop en af de bedre jokes:
[Offering Bishop coffee] Leigh: Black?
Bishop: For over thirty years.
#1667 Collateral 11 år siden
#1668 BN 11 år siden
OKay. ;-)
Se i øvrigt mit EDIT til #1666.
#1669 Collateral 11 år siden
;D
#1670 BN 11 år siden