Gravatar

#331 Lord Beef Jerky 12 år siden

#330 Svinet Todd synes jeg nu var ok, men ellers kan jeg godt følge dig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#332 NightHawk 12 år siden

# 331 -

Jeg synes Burton rammer den gothiske stemning helt perfekt, og "Sweeney Todd" er da også glimrende spillet. Men selve historien kører meget hurtigt i cirkler, og så er sangene ikke mindst, hvilket er knap så fedt når det er en musical, efter et stykke tid pænt kedelige at høre på og lyder meget ens. Der var ikke lige nogen af sangene, jeg kunne huske som noget specielt efter filmen var slut.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#333 Lord Beef Jerky 12 år siden

#332 True, jeg er helt enig i alt hvad du siger. Specielt det med sangene. Men den er nu en af de bedre nye Burton-film... i hvert fald noget bedre end Alice In Wonderland og Corpse Bride.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#334 Collateral 12 år siden

Du har til dels ret i at han er blevet repetitiv NightHawk, men jeg kunne nu godt lide både Sweeney (også sangene :)), og Corpse Bride har jeg heller ikke det store imod. Det ændrer dog ikke på at også jeg finder han tidlige arbejde mere inspireret, og det skulle jeg gerne mene at min top 60 også afspejler, allerede på nuværende tidspunkt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#335 Lord Beef Jerky 12 år siden

Bare for sjov:

Beetlejuice - 10/10
Batman - 8/10
Edward Scissorhands - 8/10
Batman Returns - 9/10
Ed Wood - 9/10
Mars Attacks - 7/10
Sleepy Hollow - 7/10
Planet Of The Apes - 1/10
Big Fish - 8/10
Charlie And The Chocolate Factory - 5/10
Corpse Bride - 3/10
Svinet Todd - 6/10
Alice In Wonderland - 3/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#336 BN 12 år siden

Også bare for sjov:

Batman - 8/10
Batman Returns - 8/10
Big Fish - 8/10
Edward Scissorhands - 8/10
Mars Attacks - 7/10
Ed Wood - 7/10
Beetlejuice - 6/10
Sleepy Hollow - 5/10
Planet Of The Apes - har jeg ikke set
Charlie And The Chocolate Factory - har jeg ikke set
Corpse Bride - har jeg ikke set
Sweeney Todd - har jeg ikke set
Alice In Wonderland - har jeg ikke set
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#337 Collateral 12 år siden

#335: At "Corpse Bride" skulle være ligeså dårlig som "Alice in Wonderland", og ringere end "Charlie and the Chocolate Factory", kan jeg slet ikke sætte mig ind i. Hvad jeg i øvrigt er uenig i vil jeg ikke ud med pt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#338 Babo Rises 12 år siden

Lords domme er altid skræmmende ;)
Gravatar

#339 Bruce 12 år siden

Edward Scissorhands - 8/10
Batman - 8/10
Sleepy Hollow - 7/10
Beetlejuice - 7/10
Big Fish - 7/10
Mars Attacks - 7/10
Batman Returns - 6/10
Corpse Bride - 6/10
Charlie And The Chocolate Factory - 6/10
Alice In Wonderland - 4/10
Sweeney Todd - 3/10
Planet Of The Apes - 1/10

Ed Wood - ?/10
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#340 Lord Beef Jerky 12 år siden

#337 Jeg synes Corpse Bride er uden charme og uden en god historie... den er så bedre lavet end Alice In Wonderland, men på sin vis kedede jeg mig mere under Corpse Bride. Det er ikke mere end et år siden, at jeg sidst så den, og jeg kan faktisk ikke huske meget mere end ca. to scener. Det alene giver en meget lav karakter hos mig. For at gå mere i dybden med den lave karakter, ville kræve at jeg så den igen, men jeg har allerede set den to gange, så det sker nok aldrig igen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: