Her prøver vi et helt nyt format i bloggens historie:
Kender du det at der er en film du har hørt enormt meget om og gerne vil se. Du finder måske endda blu-ray fancy pants udgaven med masser af ekstramateriale og er lykkelig over nu at være klar til at få lukket et hul i din filmhistoriske referenceramme. Når du så får smidt skidtet på, erfarer du at der er 2 forskellige udgaver af filmen på skiven, eller flere endnu. Hvilken udgave skal du nu se?
Og for at præcisere, så er det hovedsageligt den lange diskussion mellem hovedpersonen og ejeren af plantagen, som virkelig trækker tænder ud og hiver mig en smule ud af filmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg er enig i at den lange diskussion er anstrengende og at de mange figurer i familien er overflødige, men kan godt lide efterspillet med kvinden. Du burde jo i øvrigt være glad Kruse, har, på din opfordring fået genset Redux og været positivt overrasket :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Du burde jo i øvrigt være glad Kruse, har, på din opfordring fået genset Redux og været positivt overrasket :)
Jamen, det er jeg da også. Og i og med at jeg efterhånden har erkendt at biografudgaven er mere fejlfri, og derfor den mest anbefalelsesværdig for førstegangs-seere, så er vi vel nået til nogenlunde enighed :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg har opdateret listerne over anmeldte film og serier så karaktererne er skrevet med tal frem for stjerner. Jeg har også opdateret formatet på de ekstraordinære filmoplevelser, men ikke helt efter Ispeps forslag har jeg beholdt instruktøren og tilføjet år samt mindsket skriftstørrelsen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#1771 Collateral 11 år siden
#1772 Collateral 11 år siden
Kender du det at der er en film du har hørt enormt meget om og gerne vil se. Du finder måske endda blu-ray fancy pants udgaven med masser af ekstramateriale og er lykkelig over nu at være klar til at få lukket et hul i din filmhistoriske referenceramme. Når du så får smidt skidtet på, erfarer du at der er 2 forskellige udgaver af filmen på skiven, eller flere endnu. Hvilken udgave skal du nu se?
Denne gang handler det om Apocalypse Now.
Læs med her.
#1773 Lord Beef Jerky 11 år siden
#1774 Kruse 11 år siden
Og for at præcisere, så er det hovedsageligt den lange diskussion mellem hovedpersonen og ejeren af plantagen, som virkelig trækker tænder ud og hiver mig en smule ud af filmen.
#1775 Collateral 11 år siden
#1776 Kruse 11 år siden
Jamen, det er jeg da også. Og i og med at jeg efterhånden har erkendt at biografudgaven er mere fejlfri, og derfor den mest anbefalelsesværdig for førstegangs-seere, så er vi vel nået til nogenlunde enighed :)
#1777 Collateral 11 år siden
#1778 Collateral 11 år siden
#1779 Collateral 11 år siden
#1780 Collateral 11 år siden
The Elephant Man anmeldt på Uncut.