Gravatar

#1781 Collateral 11 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1782 Lord Beef Jerky 11 år siden

Det er Curse du har anmeldt - ikke Seed.

Anyway - meget bedre end Bride og Seed i mine øjne, men midterstykket slæber sig godt nok afsted. Jeg er dog fan af både starten og slutningen samt filmens effekter og tilbagevenden til essensen af seriens første tre kapitler. Med det sagt får jeg dog svært ved at snige mig over 6/10. Der er simpelthen for mange plothuller og lignende problemer undervejs til mere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1783 Fredag 11 år siden

Bride fandt jeg sådan lige okay (5/10). Seed var røvsyg (1/10) og det har afholdt mig fra at se Curse. De første film i serien har jeg ikke set i så mange år, at jeg tør have en mening om dem længere :-D
Gravatar

#1784 Herrguth 11 år siden

#1781 Jeg har prøvet at skrive en kommentar til din anmeldelse inde på bloggen et par gange. Men hver gang jeg trykker "udgiv", så forsvinder kommentaren bare...
Gravatar

#1785 Collateral 11 år siden

Lord Beef: Ja der er det lige gået for hurtigt da jeg lagde den op herinde.

Herrguth: Det er da ærgerligt. Hvordan skriver du? Altså hvilken konto?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1786 Herrguth 11 år siden

Jeg har valgt den der hedder "Navn/webadresse".
Gravatar

#1787 Collateral 11 år siden

Hm. Jeg vender lige tilbage når jeg er ved en computer i morgen. Ikke at jeg kan gøre så meget, men kan prøve det af.
Gravatar

#1788 Collateral 11 år siden

Min anmeldelse af Maniac remaket er klar på SEC.

-

Herrguth: Jeg beklager at jeg har glemt din problematik. Jeg har lige prøvet at poste med navn/webadresse funktionen og her fungerer det fint. Har du prøvet en anden browser? Jeg bruger Firefox? Det burde selvfølgelig virke på alle, men kan være at der er en eller anden weird bug.
Gravatar

#1789 Collateral 10 år siden

Min anmeldelse af Arrow Videos udgivelse af Texas Chainsaw 2 er lige på trapperne og så er jeg i færd med at få set 'Breaking Bad' færdig så jeg kan smide et par ord i seriens retning (dog ikke som et traditionelt review).
Gravatar

#1790 Collateral 10 år siden

Skriv ny kommentar: