#339 Men, Bruce, du har vel stadig ikke genset Batman Returns?
Dog kan jeg anbefale "Ed Wood", den er ganske hæderlig.
Angående Burton-instruerede film, finder jeg foruden Ed Wood - Mars Attacks - Big Fish - Beetlejuice - Sleepy Hollow - Batman Returns - Edward Scissorhands ganske gode, karaktererne har jeg mistet lidt grebet om, men vel på 4/6 for de flestes vedkommende.
Er ikke stor Tim Burton-fan...hans fleste film(og mangler at se en del) vil ligge på 6 og 7...faktisk nok alle dem, jeg har set med undtagelse af Ed Wood, som er langt hans bedste. Edward Scissorhands er på 8/10, men:
Big Fish, Beetlejuice, Sleepy Hollow og Batman Returns er 6-7/10
Planet of the Apes og Sweeney Todd er væsentlige laver.
Har så ikke set flere, men Corpse Bride vil jeg rigtig gerne se, resten siger mig ikke noget.
Han skaber fede verdener, men som historiefortæller er han ikke stærk igen.
Også en klokkeklar anbefaling af Burtons Ed Wood herfra, klart en af mandens bedste film!
Af Ed Woods film har jeg kun set Plan 9 From Outer Space, som er så gennemført åndssvag, at det næsten er akavet at skue den. Men som alle, der kender mig, ved, hjælper et par bajere og godt selskab i reglen på dén sag. Og så er det jo en zombiefilm! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#341 Muldgraver 13 år siden
Men, Bruce, du har vel stadig ikke genset Batman Returns?
Dog kan jeg anbefale "Ed Wood", den er ganske hæderlig.
Angående Burton-instruerede film, finder jeg foruden Ed Wood
- Mars Attacks
- Big Fish
- Beetlejuice
- Sleepy Hollow
- Batman Returns
- Edward Scissorhands
ganske gode, karaktererne har jeg mistet lidt grebet om, men vel på 4/6 for de flestes vedkommende.
#342 Skeloboy 13 år siden
Big Fish, Beetlejuice, Sleepy Hollow og Batman Returns er 6-7/10
Planet of the Apes og Sweeney Todd er væsentlige laver.
Har så ikke set flere, men Corpse Bride vil jeg rigtig gerne se, resten siger mig ikke noget.
Han skaber fede verdener, men som historiefortæller er han ikke stærk igen.
#343 Collateral 13 år siden
#344 Bruce 13 år siden
Nej :)
Ja, når den en dag finder vej til BD, så ryger den i kurven!
#345 MOVIE1000 13 år siden
#346 Skeloboy 13 år siden
#347 MOVIE1000 13 år siden
#348 Skeloboy 13 år siden
#349 Kruse 13 år siden
#350 evermind 13 år siden
Af Ed Woods film har jeg kun set Plan 9 From Outer Space, som er så gennemført åndssvag, at det næsten er akavet at skue den. Men som alle, der kender mig, ved, hjælper et par bajere og godt selskab i reglen på dén sag. Og så er det jo en zombiefilm! :)