Gravatar

#361 Collateral 13 år siden

#360: "Harry Potter 7.1" og "Legenden om Vogterne: Uglerne fra Ga'hool" kan jeg i hvert fald huske at have givet topscorer på den tekniske side.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#362 Collateral 13 år siden

Endnu en anmeldelse: "Great Migrations"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#363 Collateral 13 år siden

Skeloboy (180) skrev:

6/10
49. The Dark Crystal,
Håber virkelig Labyrinten kommer højere oppe :), men The Dark Crystal er også en ganske fin film.

Nu har jeg så set "Labyrinth", og selv hvis jeg havde set den før jeg lavede listen, ville den ikke være landet højere oppe end "The Dark Crystal", som er en mørkere, og mere tidløs fortælling imo.
Gravatar

#364 Skeloboy 13 år siden

#363 - hehe, hvornår så du The Dark Crystal? Jeg så Labyrinth da jeg var ikke så gammel (og har set den ret mange gange siden), og derfor har jeg en meget større kærlighed til den
Gravatar

#365 Collateral 13 år siden

#364: Så vel "The Dark Crystal" da jeg var 13 eller sådan noget? Mener at have købt DVD'en på min blå mandag i sin tid. "The Labyrinth" har jeg, som sagt, netop set, så du kan godt have ret i at der er en nostalgi faktor der spiller ind, også for mig.
Gravatar

#366 Collateral 13 år siden

Gravatar

#367 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg så både The Dark Crystal og Labyrinth da jeg var kid, og rangerer begge meget højt... men Dark Crystal er en bedre film af de to =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#368 Collateral 13 år siden

Lord Beef Jerky (367) skrev:
Jeg så både The Dark Crystal og Labyrinth da jeg var kid, og rangerer begge meget højt... men Dark Crystal er en bedre film af de to =)

Har det (som sagt) på helt samme måde.

-

Anmeldelse af "Winter's Bone"
Gravatar

#369 evermind 13 år siden

Jeg holder så mere med Labyrinth - men så også først The Dark Crystal som voksen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#370 Collateral 13 år siden

Skriv ny kommentar: