Gravatar

#351 Muldgraver 13 år siden

:) Ak, så står flagermusen bare der og samler støv og ekkomumler ikke engang. Men fair nok, efter min mening behøver du nu ikke at skynde dig. Heller ikke sådan med Ed Wood, så lyder fornuftigt nok med din afventning.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#352 Muldgraver 13 år siden

evermind (350) skrev:
Af Ed Woods film har jeg kun set Plan 9 From Outer Space, som er så gennemført åndssvag, at det næsten er akavet at skue den.

Helt enig, bortset fra jeg ville stryge det der "næsten". Alligevel synes jeg den er mere seværdig end så meget af nutidens Hollywood-sjov...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#353 Wangsgaard 13 år siden

Dejligt at se endnu en Burton film på din liste. Beetlejuice er fantastisk og noget af Tim Burtons bedste. Synes at han er faldet lidt af på den, synes hverken Sweeny Todd eller Alice i Eventyrland var noget at råbe hurra for.

også bare for sjov

Edward Scissorhands - 10/10
Charlie And The Chocolate Factory - 10/10
Beetlejuice - 9/10
Batman - 8/10
Batman Returns - 8/10
Ed Wood - 8/10
Big Fish - 7/10 (meget længe siden jeg har set den så kræver et gensyn)
Mars Attacks - 7/10
Corpse Bride - 7/10
Sleepy Hollow - 6/10
Sweeney Todd - 6/10
Alice In Wonderland - 6/10
Planet Of The Apes - 5/10
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#354 Collateral 13 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#355 Wangsgaard 13 år siden

Jeg vil nok give filmen 4 ud af 6, da jeg synes den er langt bedre end andre film i dens genre (inkl. Going the distance som jeg ikke var særlig vild med). Som du selv nævner, kunne den godt udforske lidt mere i forholdet mellem dem og
Give os en anden slutning så den ikke skal følge alle de andre film i den genre
.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#356 IK 13 år siden

Collateral (354) skrev:
Anmeldelse af "Love & Other Drugs"

Collateral, er du ikke lige lovlig for hård til at bedømme billed- og lydside på BD'er. På bluray.com har den fået 4,5/5 i billede, og hos dig får den 4/6. Ved godt at det er region 1 udgaven, men de er ofte meget identiske. Det samme gælder din anmeldelse af Unstoppable som du gav 5/6 til både billede og lyd, hvor Filmz gav 6/6. Er en films billed- og lydside ikke en mere 'objektiv' bedømmelse?
Gravatar

#357 MMB 13 år siden

Tror Bruce kan skrive en roman om, hvorfor det er subjektivt...
Gravatar

#358 Kruse 13 år siden

IK (356) skrev:
Er en films billed- og lydside ikke en mere 'objektiv' bedømmelse?

Det er vel nærmere en objektiv bedømmelse, i den forstand at de fleste ville kunne blive enige om en billedside ser godt ud eller dårligt ud, men nuancer vil aldrig være helt de samme, da det trods alt er forskellige øjne der ser.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#359 Collateral 13 år siden

#355:
Slutningen spolerede også rigtig meget for mig. Alt den kant filmen havde forsøgt at bygge op, med den lidt mørkere hi. Blev smidt på gulvet ved slut.
Det synes jeg "Going the Distance gjorde meget bedre,
idet den ved slutningen ikke rigtig gik den lykkelige eller miserable vej, men tog en mellemting, og lod det hele stå lidt åbent.
Jeg ved ikke om du læste min anmeldelse af "Going the Distance" på BDlive, men der kan du se mere om hvorfor jeg var så glad ved den film.

#356: Jeg synes ikke afvigelsen imellem de karakterer du nævner er så voldsom, så der er vel tale om små forskelle. Jeg fandt bare ikke "Love & Other Drugs" synderligt overvældende sammenlignet med de mest imponerende transfers jeg har set. Jeg kan jo kun vurdere ud fra egne oplevelser. Hvis det er "forkert", så synes jeg det hele bliver meget problematisk lige pludselig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#360 IK 13 år siden

Collateral (359) skrev:
Jeg synes ikke afvigelsen imellem de karakterer du nævner er så voldsom..

Det er den heller ikke, jeg kan bare godt lide at overdrive. :) Men er der film du har anmeldt givet topkarakterer i billed- og lydside?

Skriv ny kommentar: