'Alien' ER en fantastisk film, og du går fint i detaljeret med det, som jeg selv har rost filmen for, nemlig dens særlige stemning og dens naturalistiske skuespil.
Derudover kan jeg kun dig ret i dine betragtninger omkring filmens udseende, design, lys og effekter. Det er altsammen mesterligt.
#416 Wow du er gavmild :) Jeg vil ikke kunne give Die Hard en dag over 5/10 i video. Det var ikke decideret en skod udgave ved udgivelsen, hvor jeg nok lå på 6-7/10, men i dagens målestok og især nu hvor der er en masse 80'er titler ude at sammenligne med, er det visuelt en gigantisk skuffelse af rang for sådan en stor titel.
Det bedste der kan siges om den udgivelse er, at der ikke er nogen edge enhancement og der er et fint lag gryn. Detaljegraden er bortset fra enkelte øjeblikke, lavere end de bedste dvd'ere, selv i stille momenter, 2. Fladt og kedeligt.
Titler indspillet tre år tidligere som To Live and Die in LA og Silverado fremstår langt bedre og de er stadig et godt stykke fra reference kvalitet.
Lur mig, om Fox ikke godt vidste, at Die Hard er en indbringende kilde og at man ville tjene kassen på at smide de første tre titler ud på HD med det samme i 2007, taget fra deres gamle DVD master og indenfor et par år, kommer der en fed 4K scanning og vi får at se Die Hard i en kopi, som vil sparke røv. Lyd, 6/10.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#417: Tja, jeg kunne ikke se nogle generende ting på transferet, men nød, som jeg også skriver, virkelig filmens udseende på BD. Kan godt være jeg er lidt for eftergivende for de lidt ældre transfers, men når der intet virkelig er at sætte sin finger på, kan det være svært at give meget lavere. Mener dog heller ikke at jeg er den eneste der har rost dens billedside online.
#411 Collateral 13 år siden
Anmeldelse af "True Grit" (2010)
#412 BN 13 år siden
'Alien' ER en fantastisk film, og du går fint i detaljeret med det, som jeg selv har rost filmen for, nemlig dens særlige stemning og dens naturalistiske skuespil.
Derudover kan jeg kun dig ret i dine betragtninger omkring filmens udseende, design, lys og effekter. Det er altsammen mesterligt.
Alien: 10/10
#413 Collateral 13 år siden
#414 BN 13 år siden
hehe. nej.
#415 BN 13 år siden
Hmm ... rumvæsenet E.T. fik vist sneget sig ind i slutningen af det ord.
#416 Collateral 13 år siden
"Day of the Dead" (2008)
"The Omen" (2006)
"Die Hard"
"From Paris with Love"
#417 Bruce 13 år siden
Det bedste der kan siges om den udgivelse er, at der ikke er nogen edge enhancement og der er et fint lag gryn. Detaljegraden er bortset fra enkelte øjeblikke, lavere end de bedste dvd'ere, selv i stille momenter, 2. Fladt og kedeligt.
Titler indspillet tre år tidligere som To Live and Die in LA og Silverado fremstår langt bedre og de er stadig et godt stykke fra reference kvalitet.
Lur mig, om Fox ikke godt vidste, at Die Hard er en indbringende kilde og at man ville tjene kassen på at smide de første tre titler ud på HD med det samme i 2007, taget fra deres gamle DVD master og indenfor et par år, kommer der en fed 4K scanning og vi får at se Die Hard i en kopi, som vil sparke røv. Lyd, 6/10.
#418 Collateral 13 år siden
http://www.blu-ray.com/movies/Die-Hard-Blu-ray/557... her skamroses ikke, men karakteren er ca. svarende til hvad jeg giver
#419 MMB 13 år siden
#420 Collateral 13 år siden