Gravatar

#631 Collateral 13 år siden

NightHawk (630) skrev:
Men jeg synes nu alligevel, at det ville gavne din anmeldelse hvis du, omskrevet på din egen måde, f.eks. tog scenen fra Las Vegas mellem Moe Greene og Michael Corleone med.

Skal nok lige kigge på det. Kan være jeg reviderer blogversionen :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#632 Collateral 13 år siden

#630: Skulle du have lyst kan du prøve at kigge afsnittet nu, der er lavet en tilføjelse :)

http://poesimedtaender.blogspot.com/2011/08/gudfad...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#633 NightHawk 13 år siden

Collateral (629) skrev:
Har du i øvrigt læst mit blogindlæg om tv-serien "Star-ving"? Regner med at skrive om en lidt bredere kendt serie i næste omgang.

Så fik jeg lige læst din anmeldelse af "Star-Ving", og det lyder bestemt ikke som en serie jeg har lyst til at se, selv om jeg faktisk godt kan lide at se "Klovn" i ny og næ. Du får sådan set fint ridset op hvad "Star-Ving" har til hensigt og hvorfor du mener den fejler grumt i sit forsøg på at være grænseoverskridende. Men jeg savner samtidig, at du også følger kritikken op med et par eksempler på den platte humor, så man bedre kan danne sig et billede af hvorfor, at du ikke bryder dig om den.

Det er ærgeligt at læse, at David Faustino ikke kan gøre det bedre på den humoristiske front her, når man tænker på, at han jo gjorde det rigtig godt i "Married With Children". Men det må ganske enkelt være materialet i "Star-Ving", der bare ikke er godt nok skrevet.

Ellers synes jeg det er fedt, at du anmelder en serie som ikke er så kendt, og som også er en web-serie. Der findes jo et hav af den slags, så det kan derfor godt være svært at få overblik over, hvad der er godt og skidt. Hvis du har mod på det, kan jeg anbefale dig at give Felicia Day's meget underholdende web-serie/komedieserie "The Guild" en chance. Den tror jeg du vil finde ret sjov at anmelde til din blog. :)

http://www.imdb.com/title/tt1138475/

Mht. en seperat blog til at anmelde sitcoms, så synes jeg faktisk det ville være bedst, da det jo er ret omfattende at anmelde serier, og det ville også gøre din nuværende blog mere overskuelig, hvis du fordelte anmeldelserne på den måde. :)

Collateral (632) skrev:
#630: Skulle du have lyst kan du prøve at kigge afsnittet nu, der er lavet en tilføjelse :)

http://poesimedtaender.blogspot.com/2011/08/gudfad...

Det var godt du tog det med, for det giver bestemt en bedre forståelse af Moe Greens betydning for filmens helhed. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#634 Collateral 13 år siden

#633: Jeg har bestemt intet imod "Klovn", selvom jeg kan have en smule svært ved at se afsnittene, fordi de er så (bevidst) pinlige. Problemet med "Star-ving" er bare at de, som sagt, tager skridtet videre og bliver mere ubehagelige end kantede (som jeg betragter "Klovn" og også "Married With Children" som værende.)

Med hensyn til indholdet vil jeg prøve at gå dybere næste gang, og tage din konstruktive kritik med i mine overvejelser og forsøge at komme med nogle flere eksempler. Jeg vil ligeledes gå igang med at designe en ny blog til serie segmentet. Overvejer stærkt at tage en af mine favorit 80er serier op næste gang, som dog ikke er en sit-com, men nærmere blot en komedieserie. Under alle omstændigheder siger jeg mange tak for feedback, og skal naturligvis nok meddele når jeg lige får lavet endnu en blog.
Gravatar

#635 NightHawk 13 år siden

# 634 -

Det var så lidt. :) Og så vil jeg i øvrigt glæde mig til at se din nye blog. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#636 Collateral 13 år siden

#635: Jeg er allerede så småt i gang med at rode med et design. Men kan være jeg lige venter med at offentliggøre den til jeg har endnu en anmeldelse klar (og har opdateret "Star-ving" anmeldelsen en smule).
Gravatar

#637 evermind 13 år siden

Du fyrer den sgu af med nogle fede titler her ... The Empire Strikes Back, Back to the Future, The Godfather ... <3 Go' smag dér! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#638 Collateral 13 år siden

#637: Jo tak, klassikerne skal jo også med :)
Gravatar

#639 MOVIE1000 13 år siden

Ups sorry forkert tråd :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#640 Collateral 13 år siden

Skriv ny kommentar: