Gravatar

#651 NightHawk 13 år siden

# 650 -

Yes! Det vil jeg sgu se frem til at læse. Af amerikanske komedie-serier er "Seinfeld" min absolutte favorit. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#652 Collateral 13 år siden

#651: Kan da også afsløre at jeg er ganske glad for den, min favorit er den dog ikke. Det minder mig om at jeg snart skal have skrevet noget om den serie - altså min favorit.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#653 Collateral 13 år siden

Hermed et nyt indlæg på "Komedie og Kant" bloggen, denne gang om: "Seinfeld"

Jeg ved at dette er en serie der betyder meget for mange, og jeg har forsøgt at afdække seriens mange fine facetter efter bedste evne. Jeg hører fortsat gerne forslag til forbedringer af design eller andet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#654 Muldgraver 13 år siden

Jeg har et par gange forsøgt at læse din blog, men kan simpelthen ikke læse de lange indlæg færdige, da jeg efter et enkelt afsnit har hvide og sorte striber for øjnene på grund af teksten, formoder jeg. Jeg har i skrivende stund stadig hvide og sorte bjælker for øjnene :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#655 Collateral 13 år siden

Muldgraver (654) skrev:
Jeg har et par gange forsøgt at læse din blog, men kan simpelthen ikke læse de lange indlæg færdige, da jeg efter et enkelt afsnit har hvide og sorte striber for øjnene på grund af teksten, formoder jeg. Jeg har i skrivende stund stadig hvide og sorte bjælker for øjnene :)

Jeg vil rigtig gerne gøre noget ved problemet, men er det designet og farverne, eller længden på indlæggene? Går ud fra det er KK blokken vi snakker om.
Gravatar

#656 Muldgraver 13 år siden

Jeps, KK'en som du linkede til. Og nej, bestemt ikke længden, det er ret fedt du får skrevet så meget. Det er designet og farverne, går jeg ud fra, at man sidder med de her kontraster foran øjnene indtil komplementær-farverne, mener jeg de kaldes, sidder fast på nethinden.
Gravatar

#657 Collateral 13 år siden

#656: Så dit forslag er at farverne bliver mindre kontrastfyldte? Eksempelvis en grålig tekst i stedet? Eller en lysere baggrund?
Gravatar

#658 Muldgraver 13 år siden

Tja, nu er jeg ikke designer, så den slags vil jeg overlade til dig. Jeg kan faktisk godt lide det nuværende design, jeg bliver bare ak så sansesmækket af at læse teksten. Men der har vist ikke været andre kommentarer omkring det, så det er ikke umuligt min forskruede gensammensætning nok engang forkludrer min verdensinteraktion.
Gravatar

#659 Collateral 13 år siden

#658: Ved heller ikke hvor mange der har læse "Komedie og Kant" bloggen, som jo stadig er ret ny. Jeg har rodet lidt med designet nu, selvom det nok ikke ændrer meget på dit problem. Har dog gjort teksten en smule mere grålig, så den ikke er HELT hvid.
Gravatar

#660 Muldgraver 13 år siden

Nej, det hjælper ikke helt på problemet, jeg ser også bjælker lige nu :)

Ps: Fedt du medtog Newman i din beskrivelse (jeg dristede mig til at læse lidt mere end sidst), han tilføjer sådan nogle skønne elementer til serien.

Skriv ny kommentar: