#40 men det gør man desværre ikke når man tager udgangspunkt i toplisten... Så kigger man otte år tilbage - og derfor synes jeg ikke at den var anvendelig i netop denne diskussion.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Prøv evt. at kigge på FIFAs meget spændende sammenlignings side. Der kan man eksempelvis se, at Ukraines landshold (nuværende) har været meget svingende i kvalitet. Igennem de sidste to år er Ukraine gået fra at være i midten af 40'erne, til midten af 80'erne(!) og igen, tilbage til 40'erne. Eftersom dette dækker landets nutidige landshold, vil jeg argumentere at det her ikke er så super vigtigt, hvad der skete førhen det nutidige landshold spillede. Faktisk har Ukraine ligger LANGT bedre placeret tidligere end de gør nu (fra 1999 til 2001 lå de endda i en god periode i 20'erne, før de røg ned til cirka den plads de ligger på nu), så måske kommer gamle resultater dem egentlig til gode i stedet for at gå imod dem :-)
# 42 - De box-office tal gir jeg ikke en skid for. "Serenity", ser da for cool ud. Måske er de blevet trætte af sci-fi derovre, efter at "Star Wars" har hærget biograferne/landet. Så fra nu af, står deres menu på cookies og Julefilm.
Har forøvrigt taget en rask beslutning. Jeg bestiller den R2 version, af "Firefly" fra CDWOW, som du anbefalede. Mon ikke man glemmer de små detaljer i lyden, når først skiven er sat i maskinen:)
Tilsidst, syntes jeg lige vi skal sende en hilsen til de stakkels grækere, som stort set er blevet kørt over af vores Ukraine debat. På en måde er det lidt synd at Europa-mestrene ikke er med til VM, ligegyldigt om de spiller defensivt eller ej. Ku ha været sjovt, at se hvordan de fx havde klaret sig mod de sydamerikanske lande. Så kom igen Grækenland, vi ses til næste EM!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
De har spillet sig fra en 87. plads til en 39. det lyder da ganske ok - havde hvilket som helst andet land gjort det, var det med sikkerhed blev nævnt før alle tv-kampe. "Nu skal Danmark så møde det hold der sensationelt spillede sig 50 pladser op på listen - på mindre end et år", men det hører man ikke, for det forventes - af et godt landshold :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Nu kan jeg selvfølgelig kun spekulere, men jeg vil nok gætte på, at det sandsynligvis er fordi, at holdet for 2 år siden lå omtrent på den samme plads de ligger på nu, før de styrtdykkede ned på 80. pladsen og sidenhen kom op i sving igen. "Nu skal Danmark så møde det selvsamme hold, som for 2 år siden spillede nogenlunde og liggede på en solid 40. plads, før de styrktdykkede til den en 80. plads, for siden hen nu igen at ligge på en solid 40. plads" :-)
Tja det man kan konkludere er at det er vigtigt at vinde de rigtige kampe, så selvom Ukraine måske har en dårligere statistik set over alle kampe, er det lykkedes dem at sparke mås i denne kvalifikation.
Selvom Søren Larsen kun var med i 6 minutter, lykkedes det ham alligevel at komme med en af kampens bedste chancer (som dog ikke gik ind da grækernes målmand var en hurtig rad) - den var gået ind 50% af gangene, det er helt sikkert. Jeg synes bestemt han fortjener mere spilletid og selvom han bare skulle være heldig, hvorfor så ikek udnytte det, nu hvor han tydeligvis er i 'the zone'?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#41 filmz-vassago 20 år siden
#42 filmz-Bruce 20 år siden
#43 filmz-vassago 20 år siden
#44 The Insider 20 år siden
#45 NightHawk 20 år siden
Har forøvrigt taget en rask beslutning. Jeg bestiller den R2 version, af "Firefly" fra CDWOW, som du anbefalede. Mon ikke man glemmer de små detaljer i lyden, når først skiven er sat i maskinen:)
Tilsidst, syntes jeg lige vi skal sende en hilsen til de stakkels grækere, som stort set er blevet kørt over af vores Ukraine debat. På en måde er det lidt synd at Europa-mestrene ikke er med til VM, ligegyldigt om de spiller defensivt eller ej. Ku ha været sjovt, at se hvordan de fx havde klaret sig mod de sydamerikanske lande. Så kom igen Grækenland, vi ses til næste EM!
#46 filmz-vassago 20 år siden
#47 The Insider 20 år siden
#48 El vez 20 år siden
Selvom Søren Larsen kun var med i 6 minutter, lykkedes det ham alligevel at komme med en af kampens bedste chancer (som dog ikke gik ind da grækernes målmand var en hurtig rad) - den var gået ind 50% af gangene, det er helt sikkert. Jeg synes bestemt han fortjener mere spilletid og selvom han bare skulle være heldig, hvorfor så ikek udnytte det, nu hvor han tydeligvis er i 'the zone'?