Gravatar

#1 NightHawk 20 år siden

Så er det kl 20.00 at slaget mod de defensive europa-mestre skal udkæmpes. Hvis vi vinder i aften, så er jeg overbevist om at vi ender som 2'er i gruppen, da Hakan Sukur og co. vil ryste i bukserne over det pres der ligger hos dem i deres sidste kamp mod Albanien, som de i princippet så skal vinde for at være helt sikre. Forudsat selvfølgelig at vi slår Karzahstan, (hvilket vi gør)!

Når men, hvad blir resultatet i aften og hvem scorer det første mål?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#2 Yoda 20 år siden

Jeg gætter på 3-0 til Grækenland!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 NightHawk 20 år siden

# 2 - Et seriøst bud, tak:)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#4 vapor 20 år siden

3-1 til DK. Men Turkiet vinder jo også deres kamp.
Håbet er dog ikke ude. Jeg gætter på at der bliver borgerkrig i Turkiet og så kommer vi med til VM på et afbud.
Gravatar

#5 Yoda 20 år siden

Det er skam ganske seriøst. Jeg er ret bange for, at de får lammetæv! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 chandler75 20 år siden

2-0 til Grækenland - så kan vi blive 'put out of our misery' i stedet for at vente på udfaldet af en kamp hvor tyrkerne helt sikkert vinder.

Og så kan vi forhåbentlig få en anden landstræner til næste omgang - en der ikke slavisk følger sin strategi, også selvom den ikke virker. Når der er en mand der er "varm" og scorer mål i hver kamp han er med i, så skal han altså ikke sidde på bænken i starten af hver kamp...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 NightHawk 20 år siden

# 6 -

100 % enig, i Olsen's irriterende stædighed omkring hans taktiske oplæg. Jeg har også siddet og hevet mig i håret, i bar frustration over at Søren Larsen sidder udenfor. Især, når manden i øjeblikket er i besidelse af the midas touch.

Og helt enig mht. nyt træner-emne, det er efterhånden tiltrængt. Men lad os nu lige komme med til VM først, derefter må de for min skyld gerne udskifte Olsen.

Tror dog på 2-1 til Danmark, Søren Larsen scorer det afgørende mål!
Gravatar

#8 dyg 20 år siden

Vi taber sikkert kampen. 1-2 er mit bud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 vapor 20 år siden

Hov.. Jeg mente TYRKIET og ikke TURKIET som jeg skrev. Jeg tænker ofte på engelsk så den smuttede lige der og blev til en blanding. :)
Gravatar

#10 The Insider 20 år siden

En borgerkrig i Tyrkiet ville ikke være optimalt. Det bedste ville være hvis Ukraine og Tyrkiet gik i krig mod hinanden :-)

Jeg er optimistisk og tror på 2-0 eller 2-1 til Danmark. Glimrende hovedstødsmål af Gravgaard, by the way, og jeg synes vi spiller godt sammen. Så andre England-Østrig kampen? Dødens pølse. England kan slet ikke spille sammen, der er ingen kommunikation. En af de kedeligste kampe jeg længe (hvis ikke nogensinde) har set. Og Albanien plejer at være ret stærke på hjemmebane, og de har sagt, at de går efter sejren, så lad være med at afskrive dem endnu. De har bestemt haft deres øjeblikke.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: