Men hvorfor venter han altid så længe med at skifte ud? Det har nu længe været et problem - og ikke kun med Søren Larsen. Hvad kan man nå på nogle minutter? Nej, giv nu snart Søren Larsen noget mere tid på banen, så han kan nå mere end en enkelt boldberøring...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Helt enig. Tåbeligt at Olsen trækker pinen ud og håber på at vi kan fedte os igennem hele anden halvleg på en smal 1-0 føring. Søren Larsen burde ha været på banen fra starten af anden halvleg, så han havde haft noget mere tid til at ku tilspille sig et par chancer og score, ligsom han plejer.
Hvad pokker sku han ku nå på 5-6 min. Ingen ting og "tusind tak" for det Olsen. Tænk at la topscoren i bundesligaen sidde og trille tommelfingre ude på bænken, imens jon Dahl fjoller rundt som palle alene i verden. det er en ynk, at se på.
Synd for publikum, som helt sikkert havde glædet sig til at se Larsen in action, i vores sidste hjemmekamp. Skam dig Olsen!
Nå, men vi vandt og så er spændingen sikret til endnu en gyser på onsdag.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#15 sikke noget fis at sige. Så må de andre hold i puljen jo være ualmindelig ringe og det syntes jeg da ikke de er. De fører med 5 point til den nærmeste og har klaret frisag for flere runder siden, så man kan altså ikke sige de er en ret ringe landshold IMO.
Ukraine er bestemt ikke et dårligt landshold. De er pissegiftige, og af samme grund er de allerede sikre på at gå videre. Jeg havde også gerne set Larsen inde lidt tidligere, fra starten af anden halvleg måske, ud med Claus Jensen, og ind med Larsen. Synes Graversen spillede fantastisk, højt tempo, gode afleveringer, præcise førstegangsberøringer - men for fanden hvor har den mand en kort lunte, det kan godt gå hen og blive et problem på et tidspunkt, skide være med de gule kort, men det er svært at vinde en kamp med 10 mand.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
# 19 - Ja, jeg sad også bare og ventede på hvornår Graversen ville få et kort, af den ene eller anden farve. Manden har det med ofte at miste besindelsen og pløje modstanderne helt ned i græsset, så man sidder og blir helt pinlig over hans måde at spille fodbold på. Selvfølgelig skal der gå's til stålet, men Graversen virker lidt som om hans psycho-personality tager over, nogle gange helt ubegrundet.
Hvem husker ikke stemplingen i Island's kampen, hvor vi førte 5-0. Eller da Graver, prøvede at rive hovedet af en stakkels malteser.
Graversen er en ok spiller, men bestemt ikke uundværlig, så jeg er fortrøstningsfuld, til på onsdag. Kenneth Perez, på banen tak!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#11 vapor 20 år siden
#12 The Insider 20 år siden
#13 tiny 20 år siden
#14 chandler75 20 år siden
#15 The Insider 20 år siden
#16 bobber 20 år siden
#17 NightHawk 20 år siden
Helt enig. Tåbeligt at Olsen trækker pinen ud og håber på at vi kan fedte os igennem hele anden halvleg på en smal 1-0 føring. Søren Larsen burde ha været på banen fra starten af anden halvleg, så han havde haft noget mere tid til at ku tilspille sig et par chancer og score, ligsom han plejer.
Hvad pokker sku han ku nå på 5-6 min. Ingen ting og "tusind tak" for det Olsen. Tænk at la topscoren i bundesligaen sidde og trille tommelfingre ude på bænken, imens jon Dahl fjoller rundt som palle alene i verden. det er en ynk, at se på.
Synd for publikum, som helt sikkert havde glædet sig til at se Larsen in action, i vores sidste hjemmekamp. Skam dig Olsen!
Nå, men vi vandt og så er spændingen sikret til endnu en gyser på onsdag.
#18 MuManden 20 år siden
De fører med 5 point til den nærmeste og har klaret frisag for flere runder siden, så man kan altså ikke sige de er en ret ringe landshold IMO.
#19 filmz-vassago 20 år siden
#20 NightHawk 20 år siden
Hvem husker ikke stemplingen i Island's kampen, hvor vi førte 5-0. Eller da Graver, prøvede at rive hovedet af en stakkels malteser.
Graversen er en ok spiller, men bestemt ikke uundværlig, så jeg er fortrøstningsfuld, til på onsdag. Kenneth Perez, på banen tak!