Gravatar

#61 Driver 11 år siden

Send ham en mail. Måske tager han det til efterretning.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#62 Driver 11 år siden

Eller flaskepost eller brevdue. Er det ikke noget med, at Mr. Nolan ikke anvender mails og mobiltelefoner. Du skal nok heller ikke forvente, at han røber slutningen på manus'et for dig.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#63 MMB 11 år siden

Ispep = Bruce ???

Mindfuckception?
Gravatar

#64 Ericmase 11 år siden

Foeller (63) skrev:
Ispep = Bruce ???

Mindfuckception?

BRAAAAAAUUUUMMMMM!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#65 Ispep 11 år siden

Dog ikke hehe. Men han havde ret på det punkt. Ret skal være ret. Det tog mig blot lidt tid at indse. Men sådan er det tit når man er for glad for en instruktør.
Gravatar

#66 Hr. Nielsen 11 år siden

Følg med i morgen, når Ispep giver Bruce ret i at Prometheus er et mesterværk der vil opnå en status som Kubrick's 2001:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#67 Ispep 11 år siden

Hehe! Sandsynligheden er nok mere omvendt om det eksempel :0
Gravatar

#68 BN 11 år siden

Ispep (65) skrev:
Det tog mig blot lidt tid at indse. Men sådan er det tit når man er for glad for en instruktør.

Er dét? Dér har vi så en tankegang jeg slet ikke forstår. Jeg elsker f.eks. Spielberg, Hitchcock og Kubricks film, når de er allerbedst. Men derfor tog det mig da ikke tid (jo, måske et par sekunder!) at indse, at Hitchcocks "Family Plot" er en tynd kop te, at Kubricks "Eyes Wide Shot" er en middelmådig affære, og at Spielbergs "Hook" er en sukkersød, anstrengt film. (Gensynet ændrede heller ikke på dette.) Svaghederne i disse film skjules ikke af disse instruktørers CV.

I øvrigt forstår jeg heller ikke, at det skulle være nødvendigt for én, at ANDRE gør én opmærksom på en films svagheder. Hvad der er svagheder i en film, afhænger jo helt og holdent af øjnene der ser, og hvis man oplever en film som rigtigt god og gennemført på alle planer, så vil det normalt være fordi instruktøren og hans hold har gjort deres bedste. Og hvis andre kan overbevise én om det modsatte, må man vist ligge under for en helt overdreven form for stædighed eller mangel på selvstændig tankegang når det gælder vurderinger af film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#69 SublimeKen 11 år siden

Jeg synes at Ocean's Eleven formår at gøre planlægnings delen let og legende, hvor imod Inception formår at gøre den tung og kedelig og expositionen er alt for åbenlyst i dialogen... Der er ingen der snakker sådan der i virkeligheden, det var virkelig ringe skrevet... Hvor imod Ocean's Eleven forstod at gøre expositionen troværdig som en del af deres dialog.

Det værste er at jeg elsker konceptet i Inception... Jeg elsker film der handler om drømme og sindet, jeg elsker Nolan's tidligere film, jeg elsker kup film, jeg elsker Leonardo DiCaprio's nyere film da jeg synes at han har udviklet sig til en formidabel skuespiller... Inception havde en masse elementer jeg elskede, men de blev eksekveret latterligt dårligt!!

Var imponeret ved første indtryk, men da jeg så den igen kunne jeg ikke lade være med at sidde og ryste på hovedet.
Gravatar

#70 Hr. Nielsen 11 år siden

SublimeKen (69) skrev:
hvor imod Inception formår at gøre den tung og kedelig
Meget præcist sagt. Den del virker hverken fængende, spændende eller vedkommende, men trækker blot alt tempoet ud af historien, gør den del trættende at komme igennem og trækker ned i en ellers god ide. En kup og spændingsfilm behøver selvfølgelig ikke altid skære alt væk og gå direkte til actiondelen, men så skal det altså fungere bedre end her. I mange kupfilm virker det frisk, her bare langstrakt. Første gang jeg så den, glemte jeg det lidt, da der var så mange andre ting der imponerede, men langsomt begyndte der i mit sind at snige sig en tvivl ind, noget der generede mig. En del var indrømmet også snescenerne, som jeg ikke fandt var specielt godt iscenesat. Men ved gensyn måtte jeg konstatere at filmen var langtrukken i perioder.
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: