Gravatar

#21 Patriarch 21 år siden

http://www.dansimmons.com/news/movies.htm#hyperion...

Jeg gad godt se computer spillet, siden bogen, The Dig filmatiseret. Spielberg er bag ideen mener jeg, og var sat til at instruere, men den blev vurderet for dyr.

Ikke noget man forstår idag
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#22 Slettet Bruger [1198373908] 21 år siden

#21: Ja, eller en Monkey Island-film...
Gravatar

#23 bobber 21 år siden

#22 ja de er rigtig sjove! Et bevis på at man også kan lave en god komedie i computerspilsform. Bare man kan få Skelethovedet Murray med.
Don't Panic
Gravatar

#24 filmz-deblade 21 år siden

Jeg så gerne "Broken Sky" trillogien filmatiseret, men har hørt den er på vej. Jeg kan bare ikke finde dokumentation på det nogen steder!!!
Ligner Harry Potter bare med lyst hår...er dog blevet klippet nu...hehe!!!
Gravatar

#25 filmz-silverscreen 21 år siden

#18: "The Da Vinci Code" skulle være på vej - oven i købet instrueret af Ron Howard.
læs mere her: ComingSoon

#26 filmz-Kviksand 21 år siden

Gad godt at se en dansk filmatisering af Kadavermarch... bare det ikke er Lasse Spang Olsen eller Regner Grasten som instruere/producere :o|

...eller måske Kongens Fald, så slap jeg for at læse den!
Gravatar

#27 rimmer 21 år siden

Skal man tage computer spil med, så kunne jeg godt tænke mig at se Gabriel Knight på det store lærrede. Det første spil med ham var for fedt.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#28 filmz-vassago 21 år siden

#25: Nice, den ser jeg meget frem til.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#29 filmz-Dennis 21 år siden

Jeg kunne personligt godt tænke mig at se Tom Clancys "Without Remorse" som primært omhandler Clark og er helt uden Jack Ryan. Det kunne blive et rigtigt spændende projekt, hvis der kom en ordentlig instruktør på som Michael Mann el. Alex proyas (alt efter hvordan I, Robot bliver.
Den skulle lave anderledes og ude af contekst med Ryan serien.

Ud over det kunne jeg godt tænke mig at se Tom Clancys "Red Storm Rising" om 3 verdenskrig. Filmatiseret af Peter Jackson el. Spielberg
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#30 Patriarch 21 år siden

Without Remorse er en ung Clarke ikke? Kunne være Liev Schrieber der kunne spille ham igen
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: