#407 Jeg er sydjyde - jeg har lov til at sige "sat" :P
Nej, du er sønderjyde. :)
Nå, whatever - det bliver sgu dejligt at ses igen! :D
Er du helt vanvittig, det må jeg ikke kalde mig.
Haderslev er i den allernordligste del af Sønderjylland og eftersom jeg ikke engang er opvokset i området, kan jeg ikke kalde mig sønderjyde.... Der er et helt æreskodeks omkring det, at kunne kalde sig sønderjyde og et af kravene er også at man kan tale eller i det mindste forstå sønderjysk og der er jeg ikke helt ude i endnu. Ergo er jeg sydjyde - hvilket må være en der bor i regionsyddanmark i Jylland, men som bor i den nordlige del. Det hedder jo syd- og sønderjylland :D
#411 nakalay 14 år siden
#409 Der kan man bare se; jeg troede det var en vestjysk ting. Du er undskyldt. ;)
#412 wimmie 14 år siden
Vi bor 6 km fra Assens hvor der er:
2x Fakta
Netto
Superbrugsen
Kiwi
Spar
Aldi
I Turup hvor vi bor er der en lokalbrugs (500 meter væk) - man kan sagtens proviantere der men det er dyrt (tankstationspriser næsten).
#413 evermind 14 år siden
Nej, du er sønderjyde. :)
Nå, whatever - det bliver sgu dejligt at ses igen! :D
#414 tiany 14 år siden
Er du helt vanvittig, det må jeg ikke kalde mig.
Haderslev er i den allernordligste del af Sønderjylland og eftersom jeg ikke engang er opvokset i området, kan jeg ikke kalde mig sønderjyde....
Der er et helt æreskodeks omkring det, at kunne kalde sig sønderjyde og et af kravene er også at man kan tale eller i det mindste forstå sønderjysk og der er jeg ikke helt ude i endnu.
Ergo er jeg sydjyde - hvilket må være en der bor i regionsyddanmark i Jylland, men som bor i den nordlige del. Det hedder jo syd- og sønderjylland :D
#415 cyberzed 14 år siden
#416 evermind 14 år siden
#417 gi-jones 14 år siden
#418 Skeloboy 14 år siden
#419 cyberzed 14 år siden
#420 MOVIE1000 14 år siden