Gravatar

#91 Highland Park 16 år siden

#89: Måske jeg skulle holde en båltale... så til skrivepulten!

#90: Hvor handler du ind henne chéf?
Hvis bare jeg havde råd til at spise den slags mad oftere.
*stønne savle*...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#92 Skeloboy 16 år siden

#90 - bruger lidt penge på mad, men de kalvesteaks kostede 50 kr for 6 stk/100 gr, og det er jo nok til 3 gange. Tranebærsauce koster ikke så meget at lave, mens grøntsagsjulienne bare betyder grøntsager i stave:)
Gravatar

#93 davenport 16 år siden

Hvis der ikke hang en lille abeunge og bøvsede på min skulder, var jeg klar på en mere uddybende svada....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#94 Highland Park 16 år siden

#92: Ja, det lyder da ret billigt. Men så er der også et med kvaliteten... jeg er træt af kød, der ikke smager af noget. At man så kan tilføje smag i form af en masse ingredienser, det er fint nok, men smagen af rigtigt kød mangler desværre ofte, når det er billigt... :/

#93: En abeunge? Hahaha!
Måske du bare skulle prøve at smage kalkunbacon OG ølpølser (af den rigtige vaskeægte, italiensk importerede art - ikke Nettos små fedtede pseudopølser). ;)
Gravatar

#95 Skeloboy 16 år siden

#94 - har da klart smagt bedre kalvekød, men har jo slet ikke penge til det dyre:)
Gravatar

#96 Highland Park 16 år siden

#95: Så er vi to.
Men så har du forstand på madlavning, og det er sgu ikke dårligt. ;)
Jeg synes blot ofte, at du skriver om fine måltider, det var mest derfor, at jeg reagerede med den bemærkning.
Gravatar

#97 Skeloboy 16 år siden

#96 - hehe, det er måske mere lyden af dem, der er fine:)...ej, prøver at lave noget forskelligt, men har ikke penge til ordentlig kvalitet jo. Kødet er altid det billigste(dog meget sjældent frossent, med mindre det er fisk)...helst sidste salgsdag:)...

Men aner ikke hvor meget jeg bruger på mad om måneden, men det skal nok være en 1000-1500 kr...
Gravatar

#98 davenport 16 år siden

Jeg bruger mange penge på mad og vin. Det er min last som levemand. Det kan også ses, men for mig er livskvalitet yderst vigtigt. Det betyder ikke, at alt jeg laver er usundt, men jeg går ikke så højt op i den slags. Bare det smager, og tager tid at lave. Jeg elsker at stå i køkkenet og kæle for maden, og de der spiser her, er altid tilfredse med maden.
Igår var min mor og søster ovre og spise (den gamle var i loge, og han spiser ikke ting der er mere eksotiske end medister), så jeg lavede en kogt hamborgryg, hvid sovs med selleriblade i, og kartofler, gulerødder, selleri, løg og hvidløg i ovnen med en god sjat olie over og godt krydret op. Derefter frisk persille ud over det hele før servering.
Alle tiders, og alle var tilfredse. (Det smagte også ret godt!)
Gravatar

#99 Highland Park 16 år siden

"Bare det smager..."
*host* kalkunbacon *host*

Jeg synes faktisk, at dit indlæg bliver en del mere interessant (og sandfærdigt?), hvis man erstatter ordet "mad" med "bacon".
Gravatar

#100 davenport 16 år siden

Husk nu at det staves med stort B, ellers koster det tid i skærsilden!!!

Skriv ny kommentar: