#84: Det har du ret i. Jeg tænkte bare ikke på det. Det må jeg prøve en dag!
#81: Omeletter er fulde af potentiale. ;) Hvis du f.eks. kan finde nogle ølpølser et sted (en lækker delikatesse), så skær dem ud i små stykker og bland dem sammen med æg og alt det andet, inden du hælder det på panden. Ølpølser slår bacon med flere længder!
#86 & #87: Hahaha! Tænkte jeg det ikke nok. Du skulle tage at smage det Davenport. Det er langt bedre end det der slatne stykke tryneflæsk, du tilbeder. :P
#81 Herrguth 16 år siden
Jeg skal holde en lille brunch (for 12 mennesker) næste weekend, og jeg har brug for lidt inspiration.
Der skal selvfølgelig være pandekager, æg, bacon, pølser og lidt brød.
Er der nogen der har nogle andre spændende idéer (evt. med opskrifter)?
#82 DarkLight 16 år siden
Læg Bacon i bunden.
Derefter en skive tomat.
Slå et æg ud.
Fold Bacon omkring i toppen.
#83 Highland Park 16 år siden
#81: Sørg for at købe kalkunbacon. Det er meget magert men vigtigst af alt: det smager sindssygt godt!
#84 DarkLight 16 år siden
ikke så galt, når han alligevel snakkede om æg og Bacon. Det er i princippet bare et andet måde at servere det på.
#85 Highland Park 16 år siden
#81: Omeletter er fulde af potentiale. ;)
Hvis du f.eks. kan finde nogle ølpølser et sted (en lækker delikatesse), så skær dem ud i små stykker og bland dem sammen med æg og alt det andet, inden du hælder det på panden. Ølpølser slår bacon med flere længder!
#86 dyg 16 år siden
#87 davenport 16 år siden
KalkunBacon?? Herre Jemini...
#88 Highland Park 16 år siden
Hahaha!
Tænkte jeg det ikke nok. Du skulle tage at smage det Davenport. Det er langt bedre end det der slatne stykke tryneflæsk, du tilbeder. :P
#89 DarkLight 16 år siden
#90 Skeloboy 16 år siden
I dag blev det til kalvesteak med smørdampede kartofler, grøntsagsjulienne og tranebærsauce...
Det var satme også godt:)