Jeg har intet imod, at kalorietallet ikke er det laveste. Jeg er bare ikke meget for kager propfulde af (især) smør og sukker. Men jeg afviser ingen opskrifter på forhånd! Kom bare an! :P
HP; tag min opskrift på havregrynskugler og lav en stor blanding. Bred det ud i et fad og sæt det på køl. Efter cirka en halv times tid har du verdens bedste kage. ;)
EDIT: Ja, nu så jeg lige din kommentar om sukker og smør indhold. Så er det nok ikke lige den "kage" du skal lave. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg er meget begejstret for mine japanske knive - købte den første i juli og har nu tre(bla. en Hattori - Kill Bill:)). Den sidst købte er en kokke kniv (gyotu) som er uhyggelig skarp - ikke noget med at gulerødderne hopper og danser når man skærer dem. Jeg skar en gulerod på langs med en hånd uden kraft og skar den i mindre dele med en hånd og guleroden fyldte ikke meget mere end da den var hel. Jeg kan skære i et papir og ændre retning uden at kniven flår i papiret.
Jeg har ganske givet for meget tid på hænderne:) og næste projekt er selvfølgelig at få stenene som på længere sigt skal sikre sat jeg ikke bare har et par dyre sløve knive.
Jeg skar en gulerod på langs med en hånd uden kraft og skar den i mindre dele med en hånd og guleroden fyldte ikke meget mere end da den var hel. Jeg kan skære i et papir og ændre retning uden at kniven flår i papiret.
Min kan kobles til USB og Downloade ny Firmware der gør at den kan skære i flere forskellige ting.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
I aften står den på hjemmelavede burgere. Jeg bruger kinakål i stedet for iceberg, det smager så meget bedre. Og så Miracle Wip og ingen ketchup.
Så når man hen imod noget de fleste i Kolding kender, nemlig en Winner fra Chicken & Burger, som den var i gamle dage, før den blev overtaget. Dengang var bollen også sprød, ikke sådan en blød klæg omgang. Det var tider, da man kunne få en dobbelt Baconcheese, hvor Baconet var friturestegt og der var nok i.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#111 Highland Park 15 år siden
Jeg har intet imod, at kalorietallet ikke er det laveste. Jeg er bare ikke meget for kager propfulde af (især) smør og sukker.
Men jeg afviser ingen opskrifter på forhånd! Kom bare an! :P
#112 Bony 15 år siden
EDIT: Ja, nu så jeg lige din kommentar om sukker og smør indhold. Så er det nok ikke lige den "kage" du skal lave. :)
#113 Highland Park 15 år siden
Jeg finder lige din opskrift. ;)
#114 jessup 15 år siden
400 gram jordskokker
ca. 100 gram gulerødder
det hvide af en porre
4 hvidløg
en lille håndfuld salvie
svits ovenstående - kog 15 min ½ liter bouillon (kylling)
blend
monter ½ af en af 250 mil. fløde
salt, pebber
kog lidt
Lidt god fond ville gøre underværker som - i ikke kødsmagsalt - men den smager dejligt.
På falderebet fik den lidt hvid trøffel olie.
#115 christianhg 15 år siden
1500 g oksekød
2 pakker bacon
2 glas Dolmio med ekstra hvidløg
1,5 pakke Mornay-sovs og plader selvfølgelig
350 g ost ovenpå
Mmm... køddrøm...
#116 elwood 15 år siden
jeg troede gi-jones havde vist kød-drømmen!
Meat-Cake
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#117 jessup 15 år siden
Jeg har ganske givet for meget tid på hænderne:) og næste projekt er selvfølgelig at få stenene som på længere sigt skal sikre sat jeg ikke bare har et par dyre sløve knive.
#118 elwood 15 år siden
Min kan kobles til USB og Downloade ny Firmware der gør at den kan skære i flere forskellige ting.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#119 jessup 15 år siden
#120 davenport 15 år siden
Jeg bruger kinakål i stedet for iceberg, det smager så meget bedre.
Og så Miracle Wip og ingen ketchup.
Så når man hen imod noget de fleste i Kolding kender, nemlig en Winner fra Chicken & Burger, som den var i gamle dage, før den blev overtaget.
Dengang var bollen også sprød, ikke sådan en blød klæg omgang.
Det var tider, da man kunne få en dobbelt Baconcheese, hvor Baconet var friturestegt og der var nok i.