Uf, jeg skal have gang i at lave stegt flæsk med persillesovs, kartofler og rødbeder i aften.. Min stedfar fylder år, og jeg er blevet sat til at stå for den kulinariske oplevelse, da min moder omkring ca. samme tidspunkt skal have en omgang rygmassage af min kæreste..
Ja ja, så længe arbejdsrollerne er fordelt ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1341 - hehe, hvorfor er det uf? Det er da ganske ligetil...og en herlig spise :)
Og hvis du er rigtig fræk, så laver du paneret stegt flæsk ! :)
Det var UF fordi det var til 10 personer - så der var en del flæsk, kartofler og persillesovs, der skulle laves - og jeg har aldrig lavet retten til mere end 3-4 personer før ! :D
Og bare roligt - der var både ovnstegt flæsk og paneret flæsk ! :)
Og det blev i øvrigt super godt ! :) En smule forspist er jeg nu..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg har nu også smagt tawny-portvin der smagte af mandel. Min eneste erfaring med hvid portvin, er den billige fra Netto, og dens smag er ret tæt på den billige tawny fra netto. Der er nok en forskel, men jeg tror at det er begrænset hvor stor forskellen er.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1341 HonoDelLoce 14 år siden
Ja ja, så længe arbejdsrollerne er fordelt ! :P
#1342 Skeloboy 14 år siden
Og hvis du er rigtig fræk, så laver du paneret stegt flæsk ! :)
#1343 davenport 14 år siden
#1344 tiany 14 år siden
mmmm.... paneret flæsk - min livret :)
#1345 HonoDelLoce 14 år siden
Det var UF fordi det var til 10 personer - så der var en del flæsk, kartofler og persillesovs, der skulle laves - og jeg har aldrig lavet retten til mere end 3-4 personer før ! :D
Og bare roligt - der var både ovnstegt flæsk og paneret flæsk ! :)
Og det blev i øvrigt super godt ! :) En smule forspist er jeg nu..
#1346 jessup 14 år siden
#1347 chronaden 14 år siden
#1348 jessup 14 år siden
Hvis jeg skal sige noget er den jeg har nok lidt nøddet(mandel), men jeg er ikke sikker på det kan tilskrives vinens farve.
#1349 Kruse 14 år siden
#1350 jessup 14 år siden