Gravatar

#1351 davenport 14 år siden

Så står den på mørbradgryde med en mos af kartofler, selleri og gulerødder til.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1352 Kochie 14 år siden

davenport (1351) skrev:
Så står den på mørbradgryde med en mos af kartofler, selleri og gulerødder til.

Bacon?
Gravatar

#1353 davenport 14 år siden

Ikke lige i denne ret, desværre. Men pga Oberstens galdesten, så det skal være fedtfattigt :,(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1354 Kochie 14 år siden

davenport (1353) skrev:
Ikke lige i denne ret, desværre. Men pga Oberstens galdesten, så det skal være fedtfattigt :,(

Du er for god af dig :D

Selv skal jeg have noget alt for enkelt men dejligt velsmagende.
Bøf
Bearnaise
Fritter

Intet er hjemmelavet. Omend jeg selv skal varme maden og stege kødet.
Gravatar

#1355 Skeloboy 14 år siden

Et fad med porre, selleri, kartoffel og gulerod, hønsebouillon og hvidvin. Dertil to svinekoteletter marineret i hvidløg, citronolie, sennep og soya.

Stille og roligt.

Jeg elsker rodfrugter...let at lave noget med, pissebilligt, skidesundt, holder sig i lang tid og mætter godt...hvis nogen, har nogen gode opskrifter med rodfrugter, så kom endelig med dem
Gravatar

#1356 DarkLight 14 år siden

Hvis du ikke allerede laver den engang imellem, så kan jeg anbefale jordskokkesuppe. Hold lidt tilbage med jordskokken, men spæd op med gulerødder og kartofler.

Husk lidt chili.

Yum!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1357 Skeloboy 14 år siden

#1356 - har lavet den et par gange. Jordskokkesuppe er dejligt
Gravatar

#1358 Skeloboy 14 år siden

Kartoffel-porresuppe

Pære-marcipantærte
Gravatar

#1359 jessup 14 år siden

Ingen opskrifter spiser dem(rodfrugter) lystigt hele vinteren - mikser det gerne med lidt æbler, pære og/eller løg.(alt efter hvor hårdt man steger dem i ovnen kan de tilsættes efter lidt tid.)

Var på lidt forkellige restuaranter i weekenden. Indisk,dansk ,japansk. - altsammen udemærket, men bedst var nok sushien (Sushi treat) som skulle være califonian style (tror det bla. kan betyde:ganske let tilberedt, cruchy og med saucer)
This is just until June
Gravatar

#1360 Skeloboy 14 år siden

#1359 - har også en masse opskrifter i hovedet, de er jo lette at gå til. Men det var nu mere nogle fikse ideer, som ikke var helt normale :)

Skriv ny kommentar: