Synes bare nogen gange det ku være sjovt lige og prøve og lave noget glasur til den, men savner lidt en fremgangs måde flormelis kakao og vand synes jeg blir lidt ulækker/underlige kedelig smag.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Grydestegt poussiner med persille, hvidløg og svitset citron i røven stegt med lidt vinter grøntsager. Dertil lidt kogte,ovnstegte kartofler, Langtidstegte tomater med tomateddike, olivien olie og hasselnødder. Derudover en rustik hvidløgs og jordskokke mos. Sovs fra sky . nam.
Hakkebøf (med lidt sød chilisauce i) Ærter, gulerødder og løg bagt i ovn med honning og balsamico Klassiske ovnstegte kartofler med basilikum En simpel rødvinssauce
Jeg var på Sankt Gertruds Kloster i går og det var ganske foruftigt. Jeg var der med kollegaer men de gotiske omgivelser i den store gotiske kælder (500 pladser) med de mange rum ville være ideelt tilbåde til romantisk middag og middag med vennerne.
Klassisk stenbidderrogn dog med blenis og ikke ristede rugbrød.
Hjemmrøget laks (virkelig lækker ville gerne have haft et par 100 gram med hjem), med fennikel krydder fraise , nødder, rogn mm.
Røget okseinderlår med bønnesalat.
Lidt forskellig gris - grisekinderrilette, mørbrad
#1521 Skeloboy 14 år siden
#1522 DarkLight 14 år siden
#1523 elwood 14 år siden
Det er den ondeste Chokolade kage!
Synes bare nogen gange det ku være sjovt lige og prøve og lave noget glasur til den, men savner lidt en fremgangs måde flormelis kakao og vand synes jeg blir lidt ulækker/underlige kedelig smag.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1524 Skeloboy 14 år siden
#1525 jessup 14 år siden
#1526 Skeloboy 14 år siden
Lavede lidt simpelt:
Hakkebøf (med lidt sød chilisauce i)
Ærter, gulerødder og løg bagt i ovn med honning og balsamico
Klassiske ovnstegte kartofler med basilikum
En simpel rødvinssauce
Dagens ret
#1527 jessup 14 år siden
Mørbrad bøffer med løg, champion og flødesovs. Kartofler til.
#1528 jessup 14 år siden
Klassisk stenbidderrogn dog med blenis og ikke ristede rugbrød.
Hjemmrøget laks (virkelig lækker ville gerne have haft et par 100 gram med hjem), med fennikel krydder fraise , nødder, rogn mm.
Røget okseinderlår med bønnesalat.
Lidt forskellig gris - grisekinderrilette, mørbrad
Cheesecake
http://www.sgk.as/
#1529 Skeloboy 14 år siden
1 kop havregryn
½ kop rosiner
1 kop A38
1 skiveskåret banan oveni
1 glas friskpresset appelsinjuice
Det lyder jo helt helsefreak-agtigt :)
#1530 DarkLight 14 år siden