Er der SB i aften???? Det havde jeg slet ikke opdaget.. Nå, ikke nogle chickenwings til mig, jeg skal møde tidligt i morgen. Har heller ikke fulgt med i år.
Men min fætter har prist omtalte burger, så der er givetvis nogle der bliver mætte, før der skal hældes fadøl i skuret.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
til frokost Mulligatawny suppe med kylling - Superbest (Slagterens favorit)har nogle virklig gode supper til 30-35 kr. nok til 2 portioner - et par niveauer over Mou.
Svitsede tre grovhakkede løg i en stor gryde, smed en håndfuld kartofler og gulerødder ned i potten og 1 liter oksefond og godt med timian og lidt peber. Nu står det og koger max og skal lige have 10 minutter mere (20 i alt) og så blendes. Lækker suppe som i gamle dage. :)
Mumse..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#168 Hvis det var dit første bekendtskab med sushi, håber jeg dæleme, at I fik det fra et godt sted - ellers kan det spolere hele oplevelsen. Du må bare ikke sige, at det var sådan en boks fra Irmas køledisk, for så vanker der yokohamahug!
:o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Sushi kommer jeg heller aldrig til at holde af. Fisk spiser jeg generelt ikke meget af. Marinerede sild og dåsetun glider fint ned, mens alle former for varm fisk smager af inkaneret nedtur.
#161 davenport 15 år siden
Har heller ikke fulgt med i år.
Men min fætter har prist omtalte burger, så der er givetvis nogle der bliver mætte, før der skal hældes fadøl i skuret.
#162 jessup 15 år siden
#163 Skeloboy 15 år siden
I aften skal jeg enten have carbonara eller wienerschnitzel med mango...
#164 Skeloboy 15 år siden
Hjemmelavet sushi, kold hvidvin
Crepes Suzettes til dessert...
#165 Bony 15 år siden
Mumse..
#166 elwood 15 år siden
Hehe filmz's egen Hank Moody
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#167 lagoni 15 år siden
#168 Skeloboy 15 år siden
#169 filmz-yoshimura 15 år siden